Anonym bruker Skrevet 30. juni 2016 #1 Skrevet 30. juni 2016 Jeg synes dette med mating er vanskelig! Sønnen min på 10 uker har plutselig begynt å plages med å ta puppen, han bare hyler og trekker seg unna. For å få i han morsmelk har jeg derfor begynt å pumpe og gi ham på flaske. Jeg får ut ca 125 ml per pumping. Noen gang er dette nok, og noen ganger roper han etter mer. Da gir jeg ham NAN, og den totale mengden mat kan fort bli 180-200 ml! Er ikke dette veldig mye? På NAN-pakken står det at mengde per måltid for baby på 2-3 mnd er 120.. Anonymous poster hash: 9cfba...6ba
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2016 #2 Skrevet 30. juni 2016 Ikke unormalt det, og du pumper ikke ut like mye som barnet får ut så det kan være det han hadde fått om han tok brystet. Gi til han er mett Anonymous poster hash: fc651...9fc
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2016 #3 Skrevet 30. juni 2016 Gi så mye han vil ha. Men forsøk å pumpe oftere, samtidig som du tilbyr bryst jevnlig. Målet må jo være å få ham tilbake på puppen, det mye enklere. Søk hjelp hos helsestasjonen med en gang. De kan gi deg ammeveiledningstimer. Hvis du fortsetter å gi mye mme så vil din egen melkeproduksjon gå ned dersom du ikke pumper oftere. Anonymous poster hash: c5ba9...07e
Kakao1234 Skrevet 30. juni 2016 #4 Skrevet 30. juni 2016 Sønnen min på fire mnd drikker ca 200 ml mme ved hvert måltid, så syntes det hørtes litt mye ut for din som er yngre. Men HS sa til meg at jeg måtte la han drikke seg mett og ikke fokusere så mye på hvor mye han drakk. La han spise seg mett du, så vil det nok stabilisere seg etterhvert.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå