Gå til innhold

Deprimert pga utmattelse

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har to barn på 9 mnd og 3 år. De maser, bråker, roter, søler, griner, sutrer, trasser, tar ting, vil ikke sove, våkner om natta. Til sammen. Jeg er sliten, og går rundt i en boble. Jeg er deprimert, men samtidig så fungerer jeg OK. Jeg tar meg av dem, viser interesse for dem, og de kommer først, alltid... Jeg er glad i dem. Men så kommer det noen øyeblikk når jeg husker tilbake på før jeg fikk dem, og jeg føler en glede og en livsgnist. Lever meg inn i fortiden og husker hvordan det var å føle at man har en livsgnist. At man har LYST. Ikke bare må fordi det er plikt. 

Dere som har vært slitne og hatt det likedan, når bedret det seg? 

Anonymous poster hash: 62b08...901
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er du alenemor? Har du mulighet til å få mer avlastning: barnefar/barnefedrene, dine foreldre, hans foreldre, naboer, venner, bekjente? Kan du redusere stillingen din når du begynner å jobbe igjen, men IKKE hente tidlig i barnehagen? M.a.o. få en time for deg selv hver dag? Har du råd til rengjøringshjelp e.l.? Har du snakket med fastlegen din?

Anonymous poster hash: 9cbf3...f31
Skrevet

Kjøp Moringa kapsler på naturegreens.no .. De har reddet meg! Ikke kjøp pulver det smaker helt forferdelig 😂

Anonymous poster hash: 41bd1...525

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...