Anonym bruker Skrevet 30. juni 2016 #1 Skrevet 30. juni 2016 Det er lenge siden jeg mistet lyst på sex, så vi har hatt ca 2 ganger i måneden i det siste. Dette har frustrert mannen å han har til tider vært veldig sint for dette. For noen dager siden prøvde jeg å si nei, men han tok seg til rette allikevel å jeg har aldri mislikt sex så mye som da. Det var ubehagelig, vondt å det var som å ha kanin over seg. I går kranglet vi. Det begynte med at han prøvde seg på meg å jeg sa jeg ikke ville ha sex. Da sa han at han vurderte å gå fra meg, vi fortsatte å diskutere også tok han seg til rette igjen. Ikke like voldsomt denne gangen men han burde ta ett hint når jeg ligger å gråter. I dag våknet jeg av at han fingra meg. Da var han klar igjen. Han har alltid tatt hensyn til at jeg ikke vil selv om han ikke har likt det, men nå vet ikke jeg ikke hva som har skjedd med han. Jeg måtte bare få ut litt frustrasjon, men har ingen jeg kan snakke med om dette. Anonymous poster hash: d273c...c70
Fullrulle86 Skrevet 30. juni 2016 #2 Skrevet 30. juni 2016 Detter er jo overgrep og voldtekt!!! De fleste voldtekter skjer i nære relasjoner... Jeg hadde komt meg unna fortere enn svint.
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2016 #3 Skrevet 30. juni 2016 Det er ikke ok! Dette må du snakke med mannen din om, og han må respektere deg. Det du beskriver var veldig nære voldtekt etter min mening. Ikke greit. Anonymous poster hash: 80721...0d8
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2016 #4 Skrevet 30. juni 2016 Det er ikke ok! Dette må du snakke med mannen din om, og han må respektere deg. Det du beskriver var veldig nære voldtekt etter min mening. Ikke greit. Anonymous poster hash: 80721...0d8 Det er ikke nært voldtekt, det ER voldtekt. Anonymous poster hash: d0217...151
Rosepus™ Skrevet 30. juni 2016 #5 Skrevet 30. juni 2016 Hi, hva om det hadde vært din datter som skrev dette? Hva hadde du villet rådet henne til? Søk hjelp, dette er voldtekt! Snakk med legen din, som gir deg råd videre.
Marriet Skrevet 30. juni 2016 #6 Skrevet 30. juni 2016 (endret) Det som forundrer meg ikke bare med deg HI, men andre som skriver her som opplever lignende, at dere ikke forstår hvor inni gamperæva galt det her er! Det er voldtekt, det er overgrep, det er mishandling! Pakk sammen og reis. Anmeld jævelen og sørg for å få han bura inn! Han trenger straff, rehabilitering og hjelp. Du trenger også hjelp. Slutt med en eneste gang å forsvare disse sadistiske idiotene. Endret 30. juni 2016 av Marriet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå