Gå til innhold

Liker du å prompe?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Eller hater du det? 



Anonymous poster hash: 870d0...9b5
Videoannonse
Annonse
Gjest Skrekkøgla
Skrevet

Det er jo bare digg å rive av en fis hvis du er stinn! Stoler ikke på folk som bare hvisker i underbuksene sine.

Skrevet

Det beste er når man fiser så man føler at man er hul innvendig. Gjerne de som varer i evigheter.

 

Anonymous poster hash: 27a55...9d9

Skrevet

Ja, såklart liker jeg det!

 

Anonymous poster hash: ad52b...c77

Skrevet

Liker og liker... Dyd av nødvendighet. Skrekkelig ubehagelig å gå og holde på dem, i alle fall.

 

Anonymous poster hash: 6335d...637

Skrevet

Det er jo bare digg å rive av en fis hvis du er stinn! Stoler ikke på folk som bare hvisker i underbuksene sine.

😂 😂 😂
Skrevet

Elsker det! Letter trykket i magen.

 

Anonymous poster hash: 6bfcc...537

Skrevet

👀

 

Anonymous poster hash: 14d1f...c9b

Skrevet

Det beste er når man fiser så man føler at man er hul innvendig. Gjerne de som varer i evigheter.

 

Anonymous poster hash: 27a55...9d9

Haha herregud.

 

Anonymous poster hash: 14d1f...c9b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...