Gå til innhold

Venner under samme tak...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen flere som har det slik? Vi har ikke vært intim på en mnd. Verken han eller meg har prøvd engang.. Vi vet nok begge at det beste for barna er at vi bor sammen. Gikk igjennom en vanskelig periode for en mnd tid siden og jeg følte han ikke brydde seg i det hele tatt, føler meg enda brydd over det. Vi prater aldri sammen mere.. Har vi barnevakt over natta bestemmer han seg brått for å møte kompiser. Dette er vanskelig. Tror ikke han er forelska i meg lengre.

Anonymous poster hash: 7b33a...8e0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor lenge har dere vært sammen da?

Det er jo helt vanlig at et forhold går litt i bølger, man kan ikke være stormforelsket hele livet. Man må også regne med perioder som småbarns- og familieliv går en litt på nervene så man trenger komme seg vekk og treffe kompiser også

Jeg har vært sammen med mannen min i 18 år, og selv om det ikke er ofte det går en måned uten sex så har det skjedd av og til, det betyr ikke automatisk at forholdet er i ferd med å gå i vasken

Men du må jo gjøre ditt du også, ikke bare vente på hans initiativ. Kanskje han har en litt sliten og lei periode og trenger å bli sett av deg... Når gav du han sist et kompliment? Når gav du han sist en impulsiv klem midt på kjøkkenet, eller klapset han skøyeraktig på ruta når dere gikk forbi hverandre?

Et livslangt forhold gjør ikke seg selv, man må jobbe for det. Noen perioder må kanskje den ene ta større del av jobben enn den andre og kanskje har mannen din en slik periode nå, hvor du må gjøre jobben?

Anonymous poster hash: 099bb...d2a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...