Anonym bruker Skrevet 30. juni 2016 #1 Skrevet 30. juni 2016 Korthåret eller langhåret? Driver dere aktivt med jakt? Anonymous poster hash: fc6b8...7cf
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2016 #2 Skrevet 30. juni 2016 Korthåret eller langhåret? Driver dere aktivt med jakt? Anonymous poster hash: fc6b8...7cf Du må være aktiv med noe. De brukes også til hundekjøring både vinter og sommer feks. Uavhengig av hårlag er det en aktiv rase Anonymous poster hash: 9fd30...b07
Hønemorpåhaugen Skrevet 30. juni 2016 #3 Skrevet 30. juni 2016 har vært borti korthåra.. krever forferdelig mye mosjon.blir nesten aldri slitne. fin til fuglejakt.. men ville ikke anbefalt det til familiehund.
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2016 #4 Skrevet 30. juni 2016 Ikke noe typisk familiehund selv om de to jeg kjenner er veldig snille og tålmodige med barn. De er rastløse og krever mye mosjon. Kompisen til mannen min har en korthåret og han sykler med den en time om morgenen før jobb, og jogger med den hver kveld i tillegg. Den brukes til jakt. Jeg personlig ser ikke vitsen med sånne hunder når man ikke driver jakt, det er ikke akkurat en kosehund. De har liksom ikke ro til å kose, og ikke er de spesielt gode å kose på heller Ikke akkurat myk og god kosepels på de.... Anonymous poster hash: 73807...626
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2016 #5 Skrevet 30. juni 2016 Flere? Anonymous poster hash: fc6b8...7cf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå