Gå til innhold

Forslag til budsjettferie

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er alene med ei jente på 11 og denne sommeren røk ferien pga bilen må på verksted.

Tar gjerne mot forslag som kan gjøre sommeren fin for datteren min :)

Dette kommer jeg på:

Være på stranda

Bilblioteket

Være med venner som også er hjemme

Dra på sykkeltur

Være i stallen

Teltur, fisketur og andre friluftsaktiviteter synes datteren min er pyton og hater hvert sekund av det.

Hun begynner så smått å komme i puberteten og alt er så kjeeeedelig og baaaarnslig ;)

Håper at noen har noen gode forlag! :)

Anonymous poster hash: fd2e1...6a8
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du sier sånn hvor dere bor, så er det kanskje noen som kan tipse om fine ting i nærområdet

Anonymous poster hash: 94170...a2b
Skrevet

Overnatte i telt i hagen med venninner synes vi var topp på den alderen! I hagen slipper man all "naturen" og man kan gå inn på do og flykte inn hvis det blir dårlig vær o.l. Eller bare vanlig overnattingabesøk inne. Se film og fnise under dyna i mange timer 😄

Anonymous poster hash: c3f99...641

Skrevet

Billigste ferien vi har hatt var da vi leide leilighet i Berlin. Jeg fant en fin leilighet på finn.no, og så kjørte vi ned (kort ferjetur fra Gedser i Danmark til Rostock i Tyskland). Vi kjørte hele veien fra Oslo. Tok oss én dag. I Berlin er det mange såkalte "Volksbad", utendørs badeanlegg som ikke koster mye. Maten i Tyskland er MYE billigere enn i Norge, og det er mage fine parker og uteområder.

Skrevet

Du sier ikke noe om hvor dere bor, men i Osloområdet er det faktisk ganske så billig å overnatte på ulike fyr osv. Det samme gjelder om man er medlem av turistforeningen.

En dingletur i byen er også noe som går an.

I Oslo er det jo også f.eks. teknisk museum og det er en del vitensentre i resten av landet som er spennende.

Har dere noen dere kjenner som har en båt liggende? Kajakk? Kano?

Anonymous poster hash: 32650...742
Skrevet

Hvor bor dere da?

Vi skal ta ferga fra Sandefjord til Strømstad i august. Tur/retur, 4 netter på feriesenter i Grebbestad for 2 voksne og 4 barn kom på 4.400 kr, for bare to blir det jo enda billigere (vi måtte jo ha største hytta)

Ganske stort feriesenter med strand, bassenger, minigolf, parkourpark o.l

Gangavstand til liten koselig kystby med gjestehavn

Fin og billig ferrie

Anonymous poster hash: 80304...e3b

Skrevet

Gå på kafé, shopping, ta manikyr sammen.

Anonymous poster hash: c8bc8...69d
Skrevet

Tusen takk for svar :)

Vi bor i Vestfold og Grebbestad i Sverige skal absolutt sjekkes ut.

Oslotur med litt shopping, museer og overnatting var en god ide.

Telttur i hagen var også en flott ide, vi har ikke egen hage, men tror nok at mormor og morfar vil låne bort sin. :)

Skrevet

Tusen takk for svar :)

Vi bor i Vestfold og Grebbestad i Sverige skal absolutt sjekkes ut.

Oslotur med litt shopping, museer og overnatting var en god ide.

Telttur i hagen var også en flott ide, vi har ikke egen hage, men tror nok at mormor og morfar vil låne bort sin. :)

http://www.colorline.no/batreise_med_overnatting/tanumstrand

Anonymous poster hash: 80304...e3b

Skrevet

Dere kjenner ingen som har hytte dere kan låne da? Eller som dere kan besøke på hytta. Eller familie og venner som kan besøkes hjemme. Hyggelig og billig.

Anonymous poster hash: 852ad...825

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...