Anonym bruker Skrevet 30. juni 2016 #1 Skrevet 30. juni 2016 Jeg går på medisin jeg må kutte tvert dersom jeg blir gravid, men jeg prøver ikke å bli det. Bruker kondomer. Jeg er usikker på om det skjedde et uhell for ca 1 uke siden, er det for tidlig å ev. ta en test? (Skal ha mens om 14-20 dager). Har ingen tegn på eggløsning, hadde det ikke for en uke siden heller, men kroppen har tullet litt i det siste (sist jeg fikk mens gikk det over 5 uker fra forrige mens. Unormalt for meg, det pleier å gå 30 dager). Bare vente til jeg eventuelt får mensen eller ei? Er litt "på" fordi jeg går på piller jeg må slutte med hvis jeg blir gravid. Anonymous poster hash: 7a507...3ca
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2016 #2 Skrevet 30. juni 2016 Ja det er for tidlig. Vent til 14 dager etter samleie. Anonymous poster hash: f9699...834
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2016 #3 Skrevet 30. juni 2016 Du har nok eggløsning i disse dager uansett, og ikke for en uke siden. Du er nok ikke gravid Anonymous poster hash: 3c284...70e
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2016 #4 Skrevet 30. juni 2016 Du har nok eggløsning i disse dager uansett, og ikke for en uke siden. Du er nok ikke gravid Anonymous poster hash: 3c284...70e Det sa jeg til meg selv sist 😅 Men det stemmer sikkert denne gangen. Har ikke eggløsning, men det kommer nok snart. Anonymous poster hash: 7a507...3ca
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå