Anonym bruker Skrevet 30. juni 2016 #1 Skrevet 30. juni 2016 Når man bruker rund form, når tar man den bort??når kaken er varm eller?? Anonymous poster hash: 43f3c...5ff
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2016 #2 Skrevet 30. juni 2016 Lurt å la kaka nedkjøles i formen. Og bruk en kniv til å kutte rundt kanten så ikke kaka sitter fast i formen på sidene. Anonymous poster hash: 0007d...29a
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2016 #3 Skrevet 30. juni 2016 Takk🙏🏻🙈 Anonymous poster hash: 43f3c...5ff
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2016 #4 Skrevet 30. juni 2016 Jeg pleier å legge bakepapir mellom form og røre. Da er det veldig lett bare å dra bakepapiret av, slipper smøre formen. Vente til den er avkjølt ja. Anonymous poster hash: 85959...ca5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå