Gå til innhold

Til dere som kan bake......🙈


Anbefalte innlegg

Skrevet

Når man bruker rund form, når tar man den bort??når kaken er varm eller??

 

Anonymous poster hash: 43f3c...5ff

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lurt å la kaka nedkjøles i formen. Og bruk en kniv til å kutte rundt kanten så ikke kaka sitter fast i formen på sidene.

 

Anonymous poster hash: 0007d...29a

Skrevet

Takk🙏🏻🙈

 

Anonymous poster hash: 43f3c...5ff

Skrevet

Jeg pleier å legge bakepapir mellom form og røre. Da er det veldig lett bare å dra bakepapiret av, slipper smøre formen.

Vente til den er avkjølt ja.

 

Anonymous poster hash: 85959...ca5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...