Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenker å pakke følgende

Bleier

Våtservietter

Antibac

Koseklut

Smokker

Melk 

Grøtpulver

Kopp

Flaske (for velling)

Kjeks

Poser til brukte bleier

Hvilke leker bør vi pakke? Flyturen er 3,5 time. Andre tips?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi hadde med skiftetøy, det var lurt da han hadde tisset gjennom klærne da vi landet....

Hadde ellers med bøker og bamse

Anonymous poster hash: 9c3ba...456

Skrevet

Vi hadde med skiftetøy, det var lurt da han hadde tisset gjennom klærne da vi landet....

Hadde ellers med bøker og bamse

Anonymous poster hash: 9c3ba...456

Så klart, det må vi jo ha med....takk for påminnelsen!

Skrevet

Så klart, det må vi jo ha med....takk for påminnelsen!

Har ikke så mye å føye til, annet enn: husk gode klær. Evnt et lite teppe. Ofte litt kaldt på fly.

Anonymous poster hash: acab4...dd2

Skrevet

Skiftetøy til barnet er lurt ja, samt en ekstra t-skjorte til deg og pappaen (fort gjort med uhell av et slag).

Ipad var en lifesaver hos oss. Hadde også med noen nye små pekebøker og en ny lekebil.

Anonymous poster hash: 44094...646
Skrevet

Vet ikke hvor lang flytur dere skal på, men for oss var flyseng til ettåringen verdens beste investering☺️. Vi fløy til USA og han sov nesten hele veien. Samme da vi skulle hjem☺️. Sporet litt av.. Sorry🙈

Anonymous poster hash: c36e6...aaa

Skrevet

Siden barnet bruker smokk ville jeg kjøpt inn en reiseutgave av 4-på-rad. Bitene er små, men men smokken i munnen vil ikke barnet spis på dem og mine har elsker å putte brikkene ned i brettet. Det ene barnet mitt satt i over en time og bare puttet på og helte ut, puttet på og helte ut.

Ellers ville jeg lagt over noen episoder med noe barnet liker på et nettbrett og latt det se litt på det.

Og, dersom dere ikke har gjort det eller det er for sent, bestill eget sete til barnet! Å fly i flere timer der man må ha en 1-åring på fanget absolutt hele tiden er kjempeslitsomt! Da er det bedre å betale litt ekstra for eget sete til barnet.

Anonymous poster hash: 85d88...a05
Skrevet

Siden barnet bruker smokk ville jeg kjøpt inn en reiseutgave av 4-på-rad. Bitene er små, men men smokken i munnen vil ikke barnet spis på dem og mine har elsker å putte brikkene ned i brettet. Det ene barnet mitt satt i over en time og bare puttet på og helte ut, puttet på og helte ut.

Ellers ville jeg lagt over noen episoder med noe barnet liker på et nettbrett og latt det se litt på det.

Og, dersom dere ikke har gjort det eller det er for sent, bestill eget sete til barnet! Å fly i flere timer der man må ha en 1-åring på fanget absolutt hele tiden er kjempeslitsomt! Da er det bedre å betale litt ekstra for eget sete til barnet.

Anonymous poster hash: 85d88...a05

Hvordan får man bestilt eget sete til de under 2 år? Bestilte tur for ei stund siden,og det var jo ikke et valg noen plasser?

Anonymous poster hash: e9261...f58

Skrevet

Skiftetøy er et must. Inkl. en t-skjorte til deg selv.

Ellers så hadde jeg tatt med en ny leke som er interessant.

Høres ut som om du skal på en veldig lang flytur siden du må ha med så mye mat.

Anonymous poster hash: b92eb...f63
Skrevet

Hvordan får man bestilt eget sete til de under 2 år? Bestilte tur for ei stund siden,og det var jo ikke et valg noen plasser?

Anonymous poster hash: e9261...f58

Du må registrere barnet som 2 år, så må du ringe til kundeservice å få de til å registrere riktig årstall. Helt idiotisk! Vi hadde aldri valgt å reise med barn på fanget. Eget sete er verdt alle pengene:)

Anonymous poster hash: c36e6...aaa

Skrevet

Husk stellematte/underlag så du slipper å ha babyen rett på stellebordet ☺️

Anonymous poster hash: 11885...3c2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...