Daquiry Skrevet 30. juni 2016 #1 Skrevet 30. juni 2016 Tenker å pakke følgende Bleier Våtservietter Antibac Koseklut Smokker Melk Grøtpulver Kopp Flaske (for velling) Kjeks Poser til brukte bleier Hvilke leker bør vi pakke? Flyturen er 3,5 time. Andre tips?
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2016 #2 Skrevet 30. juni 2016 Vi hadde med skiftetøy, det var lurt da han hadde tisset gjennom klærne da vi landet.... Hadde ellers med bøker og bamse Anonymous poster hash: 9c3ba...456
Daquiry Skrevet 30. juni 2016 Forfatter #3 Skrevet 30. juni 2016 Vi hadde med skiftetøy, det var lurt da han hadde tisset gjennom klærne da vi landet.... Hadde ellers med bøker og bamse Anonymous poster hash: 9c3ba...456 Så klart, det må vi jo ha med....takk for påminnelsen!
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2016 #4 Skrevet 30. juni 2016 Så klart, det må vi jo ha med....takk for påminnelsen! Har ikke så mye å føye til, annet enn: husk gode klær. Evnt et lite teppe. Ofte litt kaldt på fly. Anonymous poster hash: acab4...dd2
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2016 #5 Skrevet 30. juni 2016 Skiftetøy til barnet er lurt ja, samt en ekstra t-skjorte til deg og pappaen (fort gjort med uhell av et slag). Ipad var en lifesaver hos oss. Hadde også med noen nye små pekebøker og en ny lekebil. Anonymous poster hash: 44094...646
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2016 #6 Skrevet 30. juni 2016 Vet ikke hvor lang flytur dere skal på, men for oss var flyseng til ettåringen verdens beste investering☺️. Vi fløy til USA og han sov nesten hele veien. Samme da vi skulle hjem☺️. Sporet litt av.. Sorry🙈 Anonymous poster hash: c36e6...aaa
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2016 #7 Skrevet 30. juni 2016 Siden barnet bruker smokk ville jeg kjøpt inn en reiseutgave av 4-på-rad. Bitene er små, men men smokken i munnen vil ikke barnet spis på dem og mine har elsker å putte brikkene ned i brettet. Det ene barnet mitt satt i over en time og bare puttet på og helte ut, puttet på og helte ut. Ellers ville jeg lagt over noen episoder med noe barnet liker på et nettbrett og latt det se litt på det. Og, dersom dere ikke har gjort det eller det er for sent, bestill eget sete til barnet! Å fly i flere timer der man må ha en 1-åring på fanget absolutt hele tiden er kjempeslitsomt! Da er det bedre å betale litt ekstra for eget sete til barnet. Anonymous poster hash: 85d88...a05
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2016 #8 Skrevet 30. juni 2016 Siden barnet bruker smokk ville jeg kjøpt inn en reiseutgave av 4-på-rad. Bitene er små, men men smokken i munnen vil ikke barnet spis på dem og mine har elsker å putte brikkene ned i brettet. Det ene barnet mitt satt i over en time og bare puttet på og helte ut, puttet på og helte ut. Ellers ville jeg lagt over noen episoder med noe barnet liker på et nettbrett og latt det se litt på det. Og, dersom dere ikke har gjort det eller det er for sent, bestill eget sete til barnet! Å fly i flere timer der man må ha en 1-åring på fanget absolutt hele tiden er kjempeslitsomt! Da er det bedre å betale litt ekstra for eget sete til barnet. Anonymous poster hash: 85d88...a05 Hvordan får man bestilt eget sete til de under 2 år? Bestilte tur for ei stund siden,og det var jo ikke et valg noen plasser? Anonymous poster hash: e9261...f58
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2016 #9 Skrevet 30. juni 2016 Skiftetøy er et must. Inkl. en t-skjorte til deg selv. Ellers så hadde jeg tatt med en ny leke som er interessant. Høres ut som om du skal på en veldig lang flytur siden du må ha med så mye mat. Anonymous poster hash: b92eb...f63
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2016 #10 Skrevet 30. juni 2016 Hvordan får man bestilt eget sete til de under 2 år? Bestilte tur for ei stund siden,og det var jo ikke et valg noen plasser? Anonymous poster hash: e9261...f58 Du må registrere barnet som 2 år, så må du ringe til kundeservice å få de til å registrere riktig årstall. Helt idiotisk! Vi hadde aldri valgt å reise med barn på fanget. Eget sete er verdt alle pengene:) Anonymous poster hash: c36e6...aaa
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2016 #11 Skrevet 30. juni 2016 Husk stellematte/underlag så du slipper å ha babyen rett på stellebordet ☺️ Anonymous poster hash: 11885...3c2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå