Gå til innhold

Hva f... Er disse Aloveragreiene, bøff?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser det er en del som driver med dette. Blir lagt til i slike grupper på Facebook stadig vekk. Disse kvinnene er typisk det man betegner som ikke den skarpeste kniven i skuffen.

Anonymous poster hash: 026a7...8b9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Aloveragreiene? Hva mener du? Det finnes mangt som inneholder Aloe Vera, og planten har jo påviselig en lindrende effekt på sår.

Anonymous poster hash: b1601...552
Skrevet

Forever living?

Anonymous poster hash: 352b4...cbe

Skrevet

Hvis det er Forever du tenker på, så er det oppriktig bra produkter. Folk har bare fått litt avsmak siden det faktisk er mange som driver med det. Selvfølgelig er det også noen som er allergisk mot aloe vera og ikke er fornøyd, eller ikke tåler sitrus som finnes i noen av produktene. Men det er ekte aloe vera fra ekte aloe vera planter, som selges fra en ordentlig bedrift. Var skeptisk selv men har lest litt mer om det på egenhånd, det burde du også gjøre! :) Hilsen kunde.

Anonymous poster hash: ed10b...2f4

Skrevet

Men det de ikke sier noe om når folk kjøper dette, er at mange ikke kan eller skal bruke dette crapet pga dårlige effekt av event medisiner de går på! Og når en nevner det, så prøver de borfoklare seg. Skremmende!

Anonymous poster hash: e68ad...06c
Skrevet

Hvis det er Forever du tenker på, så er det oppriktig bra produkter. Folk har bare fått litt avsmak siden det faktisk er mange som driver med det. Selvfølgelig er det også noen som er allergisk mot aloe vera og ikke er fornøyd, eller ikke tåler sitrus som finnes i noen av produktene. Men det er ekte aloe vera fra ekte aloe vera planter, som selges fra en ordentlig bedrift. Var skeptisk selv men har lest litt mer om det på egenhånd, det burde du også gjøre! :) Hilsen kunde.

Nei, det er ikke "oppriktig bra produkter". Mange av produktene inneholder skadelige stoffer (MI heter de tror jeg?) og alt for mye soya. Selgere anbefaler drastiske slankekurer til gravide og ammende og spør ikke om du har en sykdom som gjør at du ikke tåler soya. Humbug hele greia, og ingen "ordentlig bedrift" nei.

Skrevet

Forever living?

Anonymous poster hash: 352b4...cbe

Ja

Skrevet

Ser av svarene her at dette er humbug. Takk for svar.

Skrevet

Jeg har prøvd et par produkter som har vært veldig gode, mens andre er helt ordinære/dårlige. Jeg kunne fortsatt å kjøpe disse gode produktene hadde det ikke vært for "misjoneringen" til disse kjerringene som er temmelig uvitende dersom du stiller dem kritiske spørsmål, og temmelig blendet av hallelujastemningen som hersker på FL-samlingene. Jeg har til gode å treffe et intelligent menneske som selger FL, det er stort sett husmødre uten noe fornuftig å ta seg til.

Skrevet

Jeg har prøvd et par produkter som har vært veldig gode, mens andre er helt ordinære/dårlige. Jeg kunne fortsatt å kjøpe disse gode produktene hadde det ikke vært for "misjoneringen" til disse kjerringene som er temmelig uvitende dersom du stiller dem kritiske spørsmål, og temmelig blendet av hallelujastemningen som hersker på FL-samlingene. Jeg har til gode å treffe et intelligent menneske som selger FL, det er stort sett husmødre uten noe fornuftig å ta seg til.

Dette. Best å styre unna. Du får kjøpt gode aloe vera-produkter andre steder.

Anonymous poster hash: 2e143...580

Skrevet

Nei, det er ikke "oppriktig bra produkter". Mange av produktene inneholder skadelige stoffer (MI heter de tror jeg?) og alt for mye soya. Selgere anbefaler drastiske slankekurer til gravide og ammende og spør ikke om du har en sykdom som gjør at du ikke tåler soya. Humbug hele greia, og ingen "ordentlig bedrift" nei.

Da er det dessverre selgere som ikke setter seg inn i jobben sin. Alle jeg snakker med viser meg hvilke produkter jeg ikke skal bruke som gravid/ammende, og ber meg høre med legen min før jeg kjøper kosttilskudd osv for å høre om det kræsjer med andre sykdommer mtp medisiner og sånn.

Skrevet

Da er det dessverre selgere som ikke setter seg inn i jobben sin. Alle jeg snakker med viser meg hvilke produkter jeg ikke skal bruke som gravid/ammende, og ber meg høre med legen min før jeg kjøper kosttilskudd osv for å høre om det kræsjer med andre sykdommer mtp medisiner og sånn.

Det er dessverre altfor mange som la være å opplyse om slikt ved amming, graviditet og sykdom. For meg så virker det som at det er viktigere å tjene penger enn å tenke på at det kan være skadelig for den gravide, den ammende eller den som har sykdom som ikke går hånd i hånd med disse produktene. Beste er når Forever Living folka disser Mary Kan folkene med "Money talks/It's all about money" når de er minst like ille selv.

Anonymous poster hash: 6dff9...7a2

Skrevet

Det er dessverre 90 % av selgerne som opererer slik jeg beskrev. Jeg gambler ikke med helsa mi og legger den ikke i hendene på et menneske som ikke har nødvendig kompetanse til å drive med slikt. De er ikke leger eller kostholdsveiledere.

Skrevet

Jeg er superfornøyd med Aloe Vera gel forte fra Dr.Melumad. Fantastisk produkt på alle slags hudproblemer.

Men det er jo ikke forener living og det pyramidelignende og ville pengekjøret de driver med.

Anonymous poster hash: 35ddc...bf3

Skrevet

Har samme intrykket de fleste her har, at disse selgerene er rimelig pengeblenda og kjører på det de kan for å selge uten å egentlig ha noen særlig kunnskap om produktene og når de kan/ikke kan brukes. Får helt noia av sånne folk og holder meg laaaangt unna.

Anonymous poster hash: 9cc47...f2f
Skrevet

Jeg kommer ALDRI til å bruke en kr på de produktene!

Den "milde" såpen for ansikt og hender inneholder MI, og både solkrem og aloe lips inneholder parfyme og diverse annet dritt (hormonforstyrrende). Nei takk!

Anonymous poster hash: 73270...d05

Skrevet

Jeg kommer ALDRI til å bruke en kr på de produktene!

Den "milde" såpen for ansikt og hender inneholder MI, og både solkrem og aloe lips inneholder parfyme og diverse annet dritt (hormonforstyrrende). Nei takk!

Anonymous poster hash: 73270...d05

Solkremen inneholder også MI. Barnet vårt fikk rødt utslett av den. Vedkommende jeg kjøpte den av ble snurt da jeg sa ifra.

Anonymous poster hash: 6dff9...7a2

Skrevet

Jeg har en venninne som mildt sagt har blitt irriterende etter at hun begynte med dette. Hun benytter enhver anledning til å prøve å selge meg produkter, eller å skryte av hvor fantastiske fester og arrangementer forever har. Hun har på rekordtid blitt hjernevasket. Kjenner henne ikke igjen. Hva produktene angår, aner jeg virkelig ikke, for jeg har ikke kjøpt noe, og tenker ikke å kjøpe noe heller. Støtter ikke pengespill. 

Anonymous poster hash: 79d78...289
Skrevet

Jeg er forhandler av Forever, men i motsettning til andre forhandlere anbefaler jeg ALDRI de her såkalte slankekurene! Jeg vil helst ikke selge dem en gang.

Bruker bare noen få produkter selv, og det er gjerne dem jeg selger videre :)

Jeg er ikke på de her samlingene heller, for det er som dere sier, de blir hjernevaska 😜

Så i bunn og grunn bruker jeg kanskje bare 5 produkter selv 😂 (skikkelig god forhandler) kan si min upliner er ikke veldig fornøyd med meg..haha

Anonymous poster hash: df4f7...350

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...