Gå til innhold

iGlow - ekte saker?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser de reklamerer mye på facebook med den ene etter den andre som er så fornøyd, med bilder og greier. Synes det er vanskelig å tro på dette. Mange av bildene ser rett og slett fake ut, eller at det er limt på noen tuster av noe.

Noen her som har prøvd?

Anonymous poster hash: 4614d...881

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har prøvd. Var skikkelig skeptisk. Men fy flate. Det funker. Har fått både lenger og tykkere vipper. Ikke så voldsomt som på mange av bildene på fb, men så mye at andre bemerket det. Men det tar ca 6 uker før du ser noe, så vær tålmodig.

Skrevet

Hva er det som gjør vippene så lange og tykke? Noe som legger seg utenpå de du har eller er det noe som gjør at vippene blir lengre og tykkere i seg selv?

HI

Anonymous poster hash: 4614d...881

Skrevet

Ikke noe som legger seg utenpå. Men jeg tror det får vippene til å sitte på lenger. Mister nesten ikke vipper mer. Ligger ingen vipper på bomullsdotten når jeg fjerner sminke.

Skrevet

Jeg var også veldig skeptisk, men ville prøve. Har brukt det en måneds tid nå og som hun over her så mister jeg mange færre vipper enn før og de virker litt fyldigere på en måte :) Jeg blir ganske sår rundt øynene av det da, men det får bare være :/

Anonymous poster hash: 2222a...91f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...