Anonym bruker Skrevet 30. juni 2016 #1 Skrevet 30. juni 2016 Barnet fikk vaksine i går. Har ikke opplevd han så utilpass etter de andre. Nå virker det også som han har utrolig vondt i bena. Kunne nesten ikke røre han i går. Da lå han på fanget i mange timer. Det fortsetter i dag, neste et døgn etter. Andre som har hatt barn som har fått så vondt i bena etter vaksine? Anonymous poster hash: 298cd...fb8
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2016 #2 Skrevet 30. juni 2016 Min var veldig øm i stikket. Jeg gav paracet. Anonymous poster hash: edc87...7e3
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2016 #3 Skrevet 30. juni 2016 Dumt ikke HS informerer bedre, men de er kanskje redd for å skremme. Det er kjent at dose 2 gir mer bivirkninger en dose 1, og dose 3 gir flere bivirkninger en dose 3. Veldig vanlig å bli øm på stikkstedet da. Ville gitt Paracet. Blir det for ille, kontakter du selvsagt helsepersonell. For det hender jo, en svært sjelden gang, at det er mer en bare lette, forbigående smerter. Anonymous poster hash: 29b8f...bb6
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2016 #4 Skrevet 30. juni 2016 Det er kjent at dose 2 gir mer bivirkninger en dose 1, og dose 3 gir flere bivirkninger en dose 2, skulle det være. Anonymous poster hash: 29b8f...bb6
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2016 #5 Skrevet 30. juni 2016 Takk for svar. Jo fikk beskjed om evt. bivirkninger. Men trodde det gikk mer på feber og utilpass. Ikke så vondt i bena.. Han får selvfølgelig smertestillende om han trenger det, tar også kontakt med helsepersonell om det virker nødvendig. Men da høres det ut som smerter i bena ikke er uvanlig. Googlet litt også. Anonymous poster hash: 298cd...fb8
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2016 #6 Skrevet 30. juni 2016 Takk for svar. Jo fikk beskjed om evt. bivirkninger. Men trodde det gikk mer på feber og utilpass. Ikke så vondt i bena.. Han får selvfølgelig smertestillende om han trenger det, tar også kontakt med helsepersonell om det virker nødvendig. Men da høres det ut som smerter i bena ikke er uvanlig. Googlet litt også. Kontakt de igjen. Gutten min fikk også vondt i bena. Da etter mmr. De fant ut at han hadde guillian barret syndrom. Ble lagt inn på riksen.ikke for å skremme, men følg nøye med. Anonymous poster hash: 298cd...fb8 Anonymous poster hash: 9fc92...ef0
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2016 #7 Skrevet 30. juni 2016 Vi har lett for å glemme, at det faktisk er folk bak tallene om vaksineskader. Ja det er svært sjelden, men dessverre like reelle for de få det gjelder. Så hvis du er usikker kontakter du helsepersonell. Sjansen for at det er noe alvorlig er minimal. Anonymous poster hash: 29b8f...bb6
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2016 #8 Skrevet 30. juni 2016 Ja, det er helt vanlig og ikke noe å bekymre seg for at de blir ømme i stikkstedet. Det skjedde med nesten alle barna i barselgruppen min. Du får bare se det an, gi Paracet stikkpille, kose ekstra mye og heller ringe legevakten dersom det skjer noe mer. De kan gi råd over telefon, så slipper dere en ev. tur. Anonymous poster hash: a3ee7...a97
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2016 #9 Skrevet 30. juni 2016 Min eldste fikk veldig vondt i beina etter 3- og 5-mnd vaksine. Hylte bare vi så på stikket omtrent. Gi paracet, det hjalp veldig her! Anonymous poster hash: fb4b4...553
februarprins2013 Skrevet 30. juni 2016 #10 Skrevet 30. juni 2016 de er nok ømme,det var min, så han fikk paracet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå