Anonym bruker Skrevet 29. juni 2016 #1 Skrevet 29. juni 2016 Siden vi flyttet sammen så har sofaen, spisestuestolene/bordet, gulvet på stua, gulvet på badet OG gulvet på soverommet vert arenaer for alt han har av klær! Nå pusser vi opp i gangen og jeg har klart å argumentere meg frem til å få ett walk-in-clset, slik at det da skal bli stort nok til det meste av ytterklær. Dessverre har jeg ingen tro på at det vil hjelpe så mye ettersom han blir irritert når jeg sier til folk at der vil bli plass til alt av yttertøy og jaktklær. Hvordan ville dere håndtert dette problemet? Vi har bodd sammen i seks år og venter vårt første barn i løpet av de neste ukene... Anonymous poster hash: a3fab...e4d
soleia Skrevet 30. juni 2016 #2 Skrevet 30. juni 2016 Huff, den er ugrei. Har litt same problemet her, men kleda er ikkje så opp i dagen for besøkande, og ligg vanlegvis ikkje slengt på golvet (Bortsett frå sokkehaugen i hjørnet på hans side av senga) Eg har montert knaggerekker på badet og bak døra på soveromma, slik at klede som er litt brukt, men ikkje skitne kan hengast opp. Klede på golvet er ikkje greit. Ser her og at det er lettare å henge yttertøyet ein brukar ofte på ein knagg i gangen enn på kleshengarar i klesskapet.
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2016 #3 Skrevet 30. juni 2016 Vi hadde både knagger, stumtjener og knagger i yttergangen før, men han gikk helt inn på stuen før han tok av seg jakka. Om han skal ut på jakt så skifter han på stua, så da blir klærne han hadde på liggende på stua. Om kvelden før vi legger oss så slenger han av seg klærne på gulvet på badet eller soverommet, sier han skal bruke det dagen etter, noe han ikke gjør. I går plukket jeg opp to skitne t-skjorte, fire bukser, tre par sokker og en genser fra gulvet på badet. På soverommet var det nok til å fylle en maskin + en haug med rene klær som lå oppå kommoden... Og så lurer han på hvorfor vi har så mye støv hjemme... Det er klær over alt Anonymous poster hash: a3fab...e4d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå