Gå til innhold

"NOT" Pray for Istanbul.

Anbefalte innlegg

Skrevet

I am sorry, #Turkey. No one seems interested in your tragedy. You're not #Boston. You're not #Belgium. You're not #Paris. I'm sorry. Don't expect everyone to take to social media to express their solidarity. Your deceased are of the wrong religion. They're supposed to be the terrorists. It doesn't make sense. The world can't be bothered thinking. It's far more convenient to just embrace the misinformation fed to us through the media. I am sorry.

May God bless your dead and be with their families in these testing times. May God bring peace to all victims of terror and injustice, of every race, ethnicity and religion.

Anonymous poster hash: 47990...529

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Og hvis du hadde kunnet si noe sjøl på ditt eget språk hadde kanskje din høyverdige moralske indignasjon vært verd noe som helst.

Skrevet

Ser at terroren i Tyrkia har vært toppsak i alle norske medier jeg har sett, og i USA her jeg bor det siste døgnet så dette synes jeg rett og slett ikke stemmer. Har også sett tyrkiske flagg osv på Facebook.

Når det er sagt, så er terror selvfølgelig grusomt uansett hvor i verden det skjer.

Anonymous poster hash: a7498...6b5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...