Anonym bruker Skrevet 29. juni 2016 #1 Skrevet 29. juni 2016 Har tvillingar på 3 mnd. Og håret blir fett tre timar etter eg har vaska det. Skikkelig " kjennest ut som ein hjelm fett". Då eg var gravid vart det aldri fett, og før har eg alltid kunne gått to tre dagar utan å vaske håret. Æsj. Nokon som veit om ein god sjampo mot fett hår? Anonymous poster hash: cd8ab...c52
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2016 #2 Skrevet 29. juni 2016 Jeg slet med dette noen måneder etter fødsel. Jeg prøvde mange ulike typer shampoo, men det så fortsatt ut som at jeg hadde vasket håret med smør. Det som fungerte var baby-shampoo. Anonymous poster hash: eda82...080
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2016 #4 Skrevet 29. juni 2016 Takk for tips:-) dei skal prøvast ut. Passar dårleg å måtte vaske håret i tide og utide akkurat no😜 Anonymous poster hash: cd8ab...c52
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2016 #5 Skrevet 29. juni 2016 Etter å ha lest tips her byttet jeg til coop-shampoen. Anglamark-merket. Den er uten silikon. Kjør gjerne en renseshampo 1 gang i uken, eller annen hver uke. Å føne håret tørt hjelper også. Jeg ble veldig mye bedre etter kort tid. Og her var det skikkelig ille. Så ut som jeg hadde smurt olje i håret, rett etter vask...! Anonymous poster hash: 08465...fd8
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2016 #6 Skrevet 29. juni 2016 Pass på at du bruker en silikonfri shampoo. Anonymous poster hash: 4cf25...a6e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå