Anonym bruker Skrevet 29. juni 2016 #1 Skrevet 29. juni 2016 Nå begynner jeg å bli syk... Sommerforkjølelsen har herjet i heimen og nå er det visst min tur... Det kiler i nesa og halsen, dottene i øra er på plass og feberen kjennes... Pokker altså!!!!! Anonymous poster hash: fdf58...e76
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2016 #2 Skrevet 29. juni 2016 Du blir frisk igjen til lørdag! God bedring, og gratulerer! 💐💕💍 Anonymous poster hash: f156d...8f1
Gjest grønteple Skrevet 29. juni 2016 #3 Skrevet 29. juni 2016 Oi... God bedring! Og håper du får en flott dag på lørdag 😄 Kjør på med c-vitaminer og te 😉
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2016 #4 Skrevet 29. juni 2016 Oi... God bedring! Og håper du får en flott dag på lørdag Kjør på med c-vitaminer og te Det hjelper dessverre ikke med C-vitaminer. Det er en myte som de som selger C-vitamin-tabletter tjener godt på. Vi trenger litt C-vitaminer hver dag, men de bør vi få fra mat. Man trenger ikke overdose på C-vitamin-tabletter slik mange gjør! Man bare tisser det ut igjen. Anonymous poster hash: f156d...8f1
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2016 #5 Skrevet 29. juni 2016 Kjør på med nesespray og paracet. Prøv å slappe av litt (selv om drt nesten sier seg selv at er umulig) Spis c - vitaminer. Men nesespray, paracet og søvn er nok den beste medisinen 😊 Gratulerer så masse, og lykke til på Lørdag 🌹🌹🌹 Anonymous poster hash: 0d338...10a
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2016 #6 Skrevet 29. juni 2016 Drikk masse grapefruktjuice på en gang. Det hjelper!!!! Anonymous poster hash: 40685...d7e
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2016 #7 Skrevet 29. juni 2016 Apoteket har noe sånn mix ( pulver som blandes i vann ), som man skal ta. Det har paracet, ibux og en hel masse annet nyttig. Jeg bruker alltid dette, og tar som regel knekken på skiten på 0.nix . ( Over natta ). I tillegg så gjør jeg noe som jeg svetter noe enormt av, smør tigerbalsam bak knærne,på armen der du vanligvis blir tatt blodprøve av, under føttene og i halsgropen. Gjør så noe anstrengende ( som husarbeid eller noe). Ja jeg vet, man har ikke ork. Men det er så verdt det dagen etter. Siste jeg gjør er å ordne senga mi så det bare er å hoppe i seng etter en dampende varm dusj. Du kommer til å svette, føle deg som et vrak,og bli klissbløt på natta. MEN du våkner i storfrisk form dagen etter. Så det er så verdt det . Grattis med bryllupsdagen som kommer Anonymous poster hash: 5a3fe...999
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2016 #8 Skrevet 29. juni 2016 Det hjelper dessverre ikke med C-vitaminer. Det er en myte som de som selger C-vitamin-tabletter tjener godt på. Vi trenger litt C-vitaminer hver dag, men de bør vi få fra mat. Man trenger ikke overdose på C-vitamin-tabletter slik mange gjør! Man bare tisser det ut igjen. Anonymous poster hash: f156d...8f1 Visst faen funker det! Men man må ta 1g pr dag i noen dager! Anonymous poster hash: a6dab...ec8
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2016 #9 Skrevet 30. juni 2016 Har funnet noe som fungerer for meg. Koker opp vann og har i en bolle. Har oppi 3 dråper eukalyptusolje og 1-2 dråper peppermynteolje. (Eteriske oljer, fås på helsekost/apotek). Bøyer meg over bollen og legger et håndkle over. Puster inn dampen i et par minutter. Veksle på å puste inn med nese og munn for å få dampen skikkelig inn. Tar noen skikkelige magadrag også for å få det godt ned i luftveiene. Gjøres 2-3 ganger daglig. Hos meg merker jeg effekt med det samme, og tar jeg det tidlig nok, holder det med 3 behandlinger. Anonymous poster hash: 9d982...b6e
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2016 #10 Skrevet 30. juni 2016 Visst faen funker det! Men man må ta 1g pr dag i noen dager! Anonymous poster hash: a6dab...ec8 Nei, det funker ikke. Det kan godt hende du føler deg bedre etter noen dager. Men det hadde du gjort uansett! Forkjølelse går over, uansett hva man gjør. Man kan lindre symptomer, men å overdose på C-vitaminer gjør ingen forskjell. Kroppen kan uansett bare ta opp en viss menge C-vitaminer per dag, uavhengig av om du er forkjølet eller ikke. Resten skilles ut i urinen. Så tar du så mye C-vitaminer, tisser du dem bare ut igjen. Kroppen din har ingen nytte av dem. Anonymous poster hash: f156d...8f1
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2016 #11 Skrevet 30. juni 2016 Jeg har gått i to uker nå, hoster fortsatt, men føler meg mye bedre. Bare tull at en forkjølelse kan gå bort over natta. Da har en ikke vært forkjølet i utgangspunktet. Får håpe det ikke er en forkjølelse du brygger på. Mye allergi også nå på denne tiden. Anonymous poster hash: 10ae5...878
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2016 #12 Skrevet 30. juni 2016 Jeg har gått i to uker nå, hoster fortsatt, men føler meg mye bedre. Bare tull at en forkjølelse kan gå bort over natta. Da har en ikke vært forkjølet i utgangspunktet. Får håpe det ikke er en forkjølelse du brygger på. Mye allergi også nå på denne tiden. Anonymous poster hash: 10ae5...878 Du veit at forkjølelser er ulike? Selvsagt kan en forkjølelse komme og gå like fort, det kommer anpå hvilket virus og kroppens immunforsvar. Anonymous poster hash: c94a1...8df
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2016 #13 Skrevet 30. juni 2016 Er du bedre i dag HI? Anonymous poster hash: 04ede...243
nurantowen Skrevet 30. juni 2016 #14 Skrevet 30. juni 2016 Ingefærte fungerer knall på meg. Kok opp vann med fersk ingefær i skiver. La den stå og trekke lenge. God bedring, og gratulerer med morgendagen!
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2016 #15 Skrevet 30. juni 2016 Ingefærte fungerer knall på meg. Kok opp vann med fersk ingefær i skiver. La den stå og trekke lenge. God bedring, og gratulerer med morgendagen! Morgendagen? Anonymous poster hash: 69fd9...47c
nurantowen Skrevet 30. juni 2016 #16 Skrevet 30. juni 2016 Morgendagen? Anonymous poster hash: 69fd9...47c Haha, beklager! Har ferie, og fredag i dag!
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2016 #17 Skrevet 30. juni 2016 Ta hodet over dampbad ! Eneste som funker for meg 😃 Anonymous poster hash: a2ec6...3d4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå