Anonym bruker Skrevet 30. juni 2016 #51 Skrevet 30. juni 2016 Jeg orker ikke holde styr på alle anonymkodene, så jeg aner ikke hvem du er. Men det var en rekke innlegg her som var så rasistiske at de ble moderert bort, og det er de innleggene jeg referer til som trangsynte. Jeg tok ikke skjermdump av innleggene, så jeg kan ikke referere til dem nå. Jeg ønsker ikke å skrive om igjen hva som ble skrevet heller. Hvis du mener de tingene som ble skrevet var ok, så er du trangsynt og rasistisk. Hvis du ikke synes det, så snakker jeg verken om deg eller til deg. Anonymous poster hash: f3976...1d8 Det ble slettet mange innlegg som ikke var det aller minste rasistiske. Den meningen gjør meg hverken trangsynt eller rasistisk. Det sier derimot mye om deg som dømmer folk helt og fullstendig ukritisk. Anonymous poster hash: 5d829...a66
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2016 #52 Skrevet 30. juni 2016 Det ble slettet mange innlegg som ikke var det aller minste rasistiske. Den meningen gjør meg hverken trangsynt eller rasistisk. Det sier derimot mye om deg som dømmer folk helt og fullstendig ukritisk. Anonymous poster hash: 5d829...a66 Hvis innleggene er slettet på grunn av rasisme, så er det jo ikke anpnym 1d8 som har slettet de da. Anonymous poster hash: f47f6...539
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2016 #53 Skrevet 30. juni 2016 Hvis innleggene er slettet på grunn av rasisme, så er det jo ikke anpnym 1d8 som har slettet de da. Anonymous poster hash: f47f6...539 Hva er det du prøver å si? Så lenge 1d8 ikke er Jigglewiggle slettet vedkommende åpenbart ikke innleggene. Det har da ingebting med det jeg skriver å gjøre.. Anonymous poster hash: 5d829...a66
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2016 #54 Skrevet 30. juni 2016 (Jeg er ikke Jigglewiggle.) Det personen over her mener, tror jeg, er at jeg har jo "rett". Innleggene som ble slettet, var rasistiske. Du mener at de ikke var det. De ble slettet pga. forumreglene. Da var de jo over streken. Jeg mener de var over streken. Du mener det ikke. Da er det mer sannsynlig at du tar feil. At du bør gå litt i deg selv, angående dine holdninger. Jeg har aldri skrevet noe som har blitt slettet, eller støttet noe som har blitt slettet. Det har du. Det gir deg et signal om at du er i utakt. Anonymous poster hash: f3976...1d8
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2016 #55 Skrevet 30. juni 2016 Var på et foredrag om integrering som ble holdt av en flott, humoristisk, somalisk dame. Akkurat det med lukten var et stort tema i framlegget henne, og hun fortalte at det handlet om at de laget mat på somalisk vis inne i norske hus uten bruk av vifte! Matos rett og slett. Anonymous poster hash: a6d13...da9
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2016 #56 Skrevet 30. juni 2016 (Jeg er ikke Jigglewiggle.) Det personen over her mener, tror jeg, er at jeg har jo "rett". Innleggene som ble slettet, var rasistiske. Du mener at de ikke var det. De ble slettet pga. forumreglene. Da var de jo over streken. Jeg mener de var over streken. Du mener det ikke. Da er det mer sannsynlig at du tar feil. At du bør gå litt i deg selv, angående dine holdninger. Jeg har aldri skrevet noe som har blitt slettet, eller støttet noe som har blitt slettet. Det har du. Det gir deg et signal om at du er i utakt. Anonymous poster hash: f3976...1d8 Nei. Jeg har ikke skrevet et ord som er rasistisk. Det ville jeg aldri drømme om å gjøre. Diskriminering av enhver art er en uting. Tidvis ren ondskap. Det jeg skrev kan ikke med selv de mest kritiske briller bli ansett som rasistisk. Like lite som: "det regner ofte i Bergen" eller "appelsiner er søte i smaken når de er modne". Folk må gjerne være uenige, til og med bli provosert, slett som gale, men ikke kom med virkelighetsfjerne henvisninger til norsk straffelov. Det er bare tullete. 😊 Anonymous poster hash: 5d829...a66
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2016 #57 Skrevet 30. juni 2016 Nei. Jeg har ikke skrevet et ord som er rasistisk. Det ville jeg aldri drømme om å gjøre. Diskriminering av enhver art er en uting. Tidvis ren ondskap. Det jeg skrev kan ikke med selv de mest kritiske briller bli ansett som rasistisk. Like lite som: "det regner ofte i Bergen" eller "appelsiner er søte i smaken når de er modne". Folk må gjerne være uenige, til og med bli provosert, slett som gale, men ikke kom med virkelighetsfjerne henvisninger til norsk straffelov. Det er bare tullete. Anonymous poster hash: 5d829...a66 Ble noen av dine innlegg slettet, da? Anonymous poster hash: f3976...1d8
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2016 #58 Skrevet 30. juni 2016 Jeg jobber med folk fra hele verden, også folk fra Somalia. Har aldri luktet noe som heldst av de. Anonymous poster hash: 6955c...56a
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2016 #60 Skrevet 30. juni 2016 Hehe, dere som sier de stinker, har dere tenkt på at vi lukter sur melk for dem? Alle kulturer/nasjonaliteter har særegne lukter, europeere og skandinaverbe spesielt, ja, vi lukter deilig sir melk! Anonymous poster hash: 03649...596 Det er en myte.... Anonymous poster hash: f34ee...791
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå