Anonym bruker Skrevet 29. juni 2016 #1 Skrevet 29. juni 2016 Vi har fått med oss de fleste typiske turistattraksjonene på tidligere turer og har nå lyst å se og oppleve litt mer av London enn Oxford Street og Buckingham Palace. Er det noen som vet om små koselige sidegater eller andre steder/opplevelser som er verd å få med seg? Anonymous poster hash: 512ff...1a6
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2016 #2 Skrevet 29. juni 2016 Hampton court palace er veldig fint. Hvis du har litt tid, det er en halvtime utenfor byen. Camden lock market er også hyggelig. Ta båten fra little venice. Anonymous poster hash: 1f106...8eb
Puppen og lillemor Skrevet 30. juni 2016 #4 Skrevet 30. juni 2016 Borough market - matmarked! Jeg har bodd i London i mange år og dette var et av mine absolutte favorittstedet! Og brick lane for indisk mat
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2016 #5 Skrevet 30. juni 2016 Hampton court palace er veldig fint. Hvis du har litt tid, det er en halvtime utenfor byen. Camden lock market er også hyggelig. Ta båten fra little venice. Anonymous poster hash: 1f106...8eb Ja det prøvde vi på. Fant ingen båt som gikk fra little venice jeg altså... Masse båter der, men ingen som gikk i trafikk Anonymous poster hash: 004f9...2d3
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2016 #6 Skrevet 30. juni 2016 Hammersmith,tube til Ravenscourt Park, veldig hyggelig lang Themsen der :-) Richmond er en veldig hyggelig by, går både tube og tog, tar ikke lang tid. Gå gjennom Regents Park og opp langs Regents canal til Camde lock, fin tur. Ta med mat og gå over Hampsteadt Heath, der er det også kulper man kan bade i. Kings Road er alltid hyggelig, små butikker og marked på lørdager. Anonymous poster hash: c0dd4...1a6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå