Gå til innhold

Kan 2.klassing være heime alene i 1.5 time?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mener dere at en 2. Klassing kan være alene fra jeg går på kveldsvakt kl. 14 og til mannen kommer heim 15.45? Har valgt å ikke ha SFO på fridagen onsdag neste år. Kan evt. være på jobben til mannen den tida. Tanta til barnet og oldeeforeldre bur i nabohuset i tilfelle.. Hva hadde dere gjort? Hun er relativt moden og ansvarsbevisst når hun er alene (når ikke søsken er hjemme)

Anonymous poster hash: 7b9b6...1dd

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja siden han bare kan gå over til naboen burde det jo gå fint:)

Anonymous poster hash: 8acd4...f14

Skrevet

Mener dere at en 2. Klassing kan være alene fra jeg går på kveldsvakt kl. 14 og til mannen kommer heim 15.45? Har valgt å ikke ha SFO på fridagen onsdag neste år. Kan evt. være på jobben til mannen den tida. Tanta til barnet og oldeeforeldre bur i nabohuset i tilfelle.. Hva hadde dere gjort? Hun er relativt moden og ansvarsbevisst når hun er alene (når ikke søsken er hjemme)

Anonymous poster hash: 7b9b6...1dd [/

Kun på onsdager? Deg er jo veldig opp til barnet, men mine hadde nok klart det. :)

Anonymous poster hash: 6b684...e61

Skrevet

Helt sikkert ja. Men det er bare DU som kan svare på fordi det er du som kjenner henne og dette er så individuelt.

Skrevet

Min 1.klassing har vært alene hjemme i 4-5 timer et par dager i uken nå g det går helt fint. men kommer vel an på ungen

Skrevet

Helt uproblematisk så lenge barnet kan få tak i en voksen og er sånn helt normalt oppegående.

Vi har ikke noe fast hjemmealenetid for vårt barn, men hun er da stadig hjemme alene en time eller to når den ene av oss voksne er på reisefot. bikkja må luftes likevel og det er jo ikke alltid barnet har lyst til å være med....

Anonymous poster hash: f3ebc...0dd
Skrevet

Ja, de har alltid fri onsdager. Jeg jobber turnus og har kun kveldsvakt eller fri onsdager. Svært få har SFO denne dagen så hun hadde heller ikke lyst. Har SFO de andre dagene. HI

Anonymous poster hash: 7b9b6...1dd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...