Anonym bruker Skrevet 2. juli 2016 #26 Skrevet 2. juli 2016 Kaja/kaia er grusomt! Men er nok ikke helt nøytral der fordi jeg hadde ei venninne engang med det navnet. Grusom dame som sviktet meg totalt! Før vi ble uvenner syntes jeg navnet var ok, kjedelig men ok. Anonymous poster hash: 9d6f3...c41
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2016 #29 Skrevet 2. juli 2016 I klassen til datteren min er det to Kaia og en Kaasa, ganske forvirrende. De navnene er litt for vanlige her... Hva med Stella, Jonathan og Stella Anonymous poster hash: 3a411...cb3
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2016 #30 Skrevet 2. juli 2016 I klassen til datteren min er det to Kaia og en Kaasa, ganske forvirrende. De navnene er litt for vanlige her... Hva med Stella, Jonathan og Stella Anonymous poster hash: 3a411...cb3 Ikke Kaasa, men Kaisa Anonymous poster hash: 3a411...cb3
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2016 #31 Skrevet 2. juli 2016 Hva synes dere om Jonathan og Nathalie? Anonymous poster hash: 5e3e3...847
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2016 #32 Skrevet 2. juli 2016 Sunniva 😊 Anonymous poster hash: 27b5c...9c0
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2016 #34 Skrevet 2. juli 2016 Jonathan og Madelèn da? Det står også på listen vår, ja. Klarer ikke bestemme oss. Takk! Anonymous poster hash: 5e3e3...847
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2016 #35 Skrevet 2. juli 2016 Jonathan og Isabella Jonathan og Filippa Jonathan og Amelia Jonathan og Sophie Jonathan og Julia Jonathan og Levina Jonathan og Kristiane Jonathan og Elvira Jonathan og Helena/ Elena Jonathan og Nikoline Anonymous poster hash: 7fec4...285
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå