Gå til innhold

Lillesøster til Jonathan


Anbefalte innlegg

Skrevet

Kaja/kaia er grusomt! Men er nok ikke helt nøytral der fordi jeg hadde ei venninne engang med det navnet. Grusom dame som sviktet meg totalt! Før vi ble uvenner syntes jeg navnet var ok, kjedelig men ok.

 

Anonymous poster hash: 9d6f3...c41

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Emine

 

Anonymous poster hash: bce49...abb

Skrevet

I klassen til datteren min er det to Kaia og en Kaasa, ganske forvirrende. De navnene er litt for vanlige her...

 

Hva med Stella, Jonathan og Stella

 

Anonymous poster hash: 3a411...cb3

Skrevet

I klassen til datteren min er det to Kaia og en Kaasa, ganske forvirrende. De navnene er litt for vanlige her...

 

Hva med Stella, Jonathan og Stella

 

Anonymous poster hash: 3a411...cb3

Ikke Kaasa, men Kaisa

 

Anonymous poster hash: 3a411...cb3

Skrevet

Hva synes dere om Jonathan og Nathalie?

 

Anonymous poster hash: 5e3e3...847

Skrevet

Sunniva 😊

 

Anonymous poster hash: 27b5c...9c0

Skrevet

Jonathan og Madelèn da? :babyjente:

Det står også på listen vår, ja. Klarer ikke bestemme oss. Takk! :)

 

 

Anonymous poster hash: 5e3e3...847

Skrevet

Jonathan og Isabella

Jonathan og Filippa

Jonathan og Amelia

Jonathan og Sophie

Jonathan og Julia

Jonathan og Levina

Jonathan og Kristiane

Jonathan og Elvira

Jonathan og Helena/ Elena

Jonathan og Nikoline

 

Anonymous poster hash: 7fec4...285

Skrevet

Takk!

 

Anonymous poster hash: 5e3e3...847

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...