Anonym bruker Skrevet 29. juni 2016 #1 Skrevet 29. juni 2016 Det står i avisen nå at det antagelig ligger 10 terrorceller til og venter på å angripe flyplasser i Europa. Frankrike og Storbritannia blir nevnt, men hva med Gardermoen og Bulgaria feks? Skal på tur 😱 Anonymous poster hash: 62d2f...b7c
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2016 #2 Skrevet 29. juni 2016 Det grunnleggende poenget med terror er jo at man ikke vet hvor de vil slå til. Anonymous poster hash: 8db72...dd5
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2016 #3 Skrevet 29. juni 2016 Kan være hvor som helst og umulig for oss vanlige å forutse. Jeg nekter å la meg skremme men klart tanken har jo slått meg og. Drar til Palma neste fredag fra Flesland. Er faktisk mer bekymret for den jekla streikingen blandt tankerene enn terror😜 Anonymous poster hash: c0a76...17b
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2016 #4 Skrevet 29. juni 2016 Hele poenget med terror er jo å spre frykt. Sjansen for å bli rammet er så liten - det er større sjanse for å dø i en trafikkulykke mens du er borte. Man må bare prøve å ikke fokusere på det. Anonymous poster hash: 20ed0...1f8
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2016 #5 Skrevet 29. juni 2016 Det står i avisen nå at det antagelig ligger 10 terrorceller til og venter på å angripe flyplasser i Europa. Frankrike og Storbritannia blir nevnt, men hva med Gardermoen og Bulgaria feks? Skal på tur 😱 Anonymous poster hash: 62d2f...b7c Må si jeg tenker det samme. Skal til Bulgaria vi også men fra et annet sted. Anonymous poster hash: 97938...47a
*Miss Marple* Skrevet 29. juni 2016 #6 Skrevet 29. juni 2016 Jeg skal fly til Heathrow og må innrømme at jeg kjenner det litt. Samtidig tenker jeg at en av verdens største flyplasser nok også har et av verdens bedre sikkerhetsopplegg, så vi er nok ganske trygge. Men jeg hater at jævlene oppnår det de ønsker med den tilfeldige terroren, nemlig å gjøre oss utrygge og engstelige!
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2016 #7 Skrevet 29. juni 2016 Jeg forstår jo at ingen vet og hele poenget er frykt, men jeg har blåst av det og bestilt tur osv. En ting er meg, en annen ting er barna og nå begynner jeg å angre litt kjenner jeg... Det er liksom i gang?! Hi Anonymous poster hash: 62d2f...b7c
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2016 #8 Skrevet 29. juni 2016 Jeg forstår jo at ingen vet og hele poenget er frykt, men jeg har blåst av det og bestilt tur osv. En ting er meg, en annen ting er barna og nå begynner jeg å angre litt kjenner jeg... Det er liksom i gang?! Hi Anonymous poster hash: 62d2f...b7c Det har vært i gang lenge. Man kan bare ikke tenke slik. Men ja, det er vanskelig. Anonymous poster hash: 8db72...dd5
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2016 #9 Skrevet 29. juni 2016 Jeg hadde ikke flydd en meter for å si det sånn... Anonymous poster hash: c7a6c...ad3
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2016 #10 Skrevet 29. juni 2016 Dere som er så unge husker det sikkert ikke, men det var jo i gang allerede på 70-tallet. Da var det flykapringer (PLO), bomber (IRA), snikmord (Baader-Meinhof), kidnappinger (ETA) og mye annet. Samme på 80- og 90-tallet. Anonymous poster hash: f49e8...b94
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2016 #11 Skrevet 29. juni 2016 Det har vært i gang lenge. Man kan bare ikke tenke slik. Men ja, det er vanskelig. Anonymous poster hash: 8db72...dd5 Jo, men det er jo nå i gang "terrorsommeren" som fryktet. Jeg tenkte det sikkert ikke ble så ille for alle er jo i beredskap, men mtp i går så... Og 10 til 😳 Får håpe de tar feil! Hi Anonymous poster hash: 62d2f...b7c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå