Gå til innhold

Kommer ikke over min x, selv med ny mann?

Anbefalte innlegg

Skrevet

For snart 2 år siden, ble det slutt mellom meg og min x.

I hovedsak fordi vi kranglet mye, var på forskjellige steder i livet o.l

På samme tid, har jeg aldri hatt det noe bedre noen gang.

Selv nå 2 år, etter bruddet klarer jeg ikke komme over det. Jeg drømmer om han, ser for meg ting som kunne blitt gjort den gang for å få det til å fungere.. ++

Hvordan bli kvitt dette? Jeg har jo ikke lyst å tenke slik. Jeg har ny mann, han har ny dame.

Jeg er godt etablert med min nye samboer som jeg elsker, vi har barn på vei. Alt jeg og min nye har sammen er alt jeg har drømt om og mer til. Aldri har jeg hatt det mer stabilt og trygt.

Alikevel, så er fantasiene om xen der.. Ikke hverdag, men ofte.. Klart, vi hadde et veldig lidenskapelig forhold. Og mitt nåværende forhold er ikke like fireworks and unicorns, men fortsatt mye bedre på alle andre måter.

What to do? Jeg vil ha han ut av hue mitt.. Råd?

Anonymous poster hash: 75af2...d43

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du drømmer om eksen men har giftet deg på nytt så kort etter?

Anonymous poster hash: ec5f5...57c

Skrevet

For snart 2 år siden, ble det slutt mellom meg og min x.

I hovedsak fordi vi kranglet mye, var på forskjellige steder i livet o.l

På samme tid, har jeg aldri hatt det noe bedre noen gang.

Selv nå 2 år, etter bruddet klarer jeg ikke komme over det. Jeg drømmer om han, ser for meg ting som kunne blitt gjort den gang for å få det til å fungere.. ++

Hvordan bli kvitt dette? Jeg har jo ikke lyst å tenke slik. Jeg har ny mann, han har ny dame.

Jeg er godt etablert med min nye samboer som jeg elsker, vi har barn på vei. Alt jeg og min nye har sammen er alt jeg har drømt om og mer til. Aldri har jeg hatt det mer stabilt og trygt.

Alikevel, så er fantasiene om xen der.. Ikke hverdag, men ofte.. Klart, vi hadde et veldig lidenskapelig forhold. Og mitt nåværende forhold er ikke like fireworks and unicorns, men fortsatt mye bedre på alle andre måter.

What to do? Jeg vil ha han ut av hue mitt.. Råd?

Hver gang du begynner å tenke på ham, minn deg selv på alle grunnene til at det ble slutt med deg og eksen. Alle grunnene. Husk følelsene du hadde før, under og etter alle disse kranglene.

Gjør du dette hver gang du begynner å tenke på ham med rosa briller, da tror jeg du raskt blir kurert for de rosa brillene.

Det er et valg, og du må ta valget. Vil du fokusere på det du hadde og den gangen ikke ville ha mer av. Eller vil du fokusere på det som er bra i dag. Det var gode grunner til at det ble slutt mellom deg og eksen, husk alle de gode grunnene. Slutt å romantiser ham.

Anonymous poster hash: bffa5...e76

Skrevet

Du drømmer om eksen men har giftet deg på nytt så kort etter?

Anonymous poster hash: ec5f5...57c

Har ikke giftet meg? Hi

Skrevet

Hver gang du begynner å tenke på ham, minn deg selv på alle grunnene til at det ble slutt med deg og eksen. Alle grunnene. Husk følelsene du hadde før, under og etter alle disse kranglene.

Gjør du dette hver gang du begynner å tenke på ham med rosa briller, da tror jeg du raskt blir kurert for de rosa brillene.

Det er et valg, og du må ta valget. Vil du fokusere på det du hadde og den gangen ikke ville ha mer av. Eller vil du fokusere på det som er bra i dag. Det var gode grunner til at det ble slutt mellom deg og eksen, husk alle de gode grunnene. Slutt å romantiser ham.

Det er litt bitter/sweet, for jeg er samtidig så klar over hvorfor det ikke fungerte, vi var langt fra hverandre på grunnleggende verdier. Og det tenker jeg på når tankene kommer. Alikevel så klarer jeg ikke kutte ut tankene.

Hi

Skrevet

Det er litt bitter/sweet, for jeg er samtidig så klar over hvorfor det ikke fungerte, vi var langt fra hverandre på grunnleggende verdier. Og det tenker jeg på når tankene kommer. Alikevel så klarer jeg ikke kutte ut tankene.

Hi

Vet du, jeg tror deg ikke helt. Du vil ikke kutte ut tankene på ham. For du kan gjøre det om du vil, men du velger å fokusere på ham. Det er et valg du tar hver gang du tillater deg selv å tenke på ham så mye.

Du må akseptere at der dere var i livet den gangen passet dere ikke sammen. Og vet du, det er på ingen måte sikkert at dere passer sammen selv om du nå plutselig har sett lyset og ser ting klart om hvorfor det ikke stemte.

Men helt ærlig så synes jeg det er rimelig råttent å gå inn i et nytt forhold med en mann når du så tydelig ikke har kommet over eksen. Nå skal du i tillegg ha barn med ny mann, og da skylder du både ham og barnet ditt å bearbeide følelsene dine for eksen og komme over ham. Du skylder din nye mann, barnet ditt - og deg selv - å fokusere på det du har som er godt fremfor å stadig drømme deg tilbake til noe som ikke fungerte. Aksepter det. Forholdet fungerte ikke. Og det er ikke sikkert dere noen gang ville fungert sammen uansett når i livet dere møttes.

Slutt å velge eksen i tankene dine!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...