Gå til innhold

Hvor ryddig er det hos dere småbarnsforeldre?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her ser det så jævlig ut til enhver tid utenom når ungene er på besøk el sover.. Føler jeg ofte rydder og støvsuger (hverdag) Vasker ca en dag i uka. Nå er det gress i sofaen etter en Leke en av barna dro inn. Leker strødd. Smuler på gulvet, fingerflekker på sofaen. Den eldste på 7 hjelper litt til hvis jeg spør, minste på 2 roter og kan til nøds legge leker i kassa. Så drittlei av rydding...

Anonymous poster hash: a1648...68f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Samme her. Barna er 3 og 6. Prøver å ikke bry meg så mye, men rydder veldig mye føler jeg 😳

Anonymous poster hash: 8cd0f...4a7

Skrevet

Rydder og vasker hver eneste dag. Allikevel ser det aldri helt ok ut. 

Anonymous poster hash: ed967...093
Skrevet

Takler ikke uanmeldt besøk engang, håper ikke folk trur jeg er en rotkjerring og et emne å melde til barnevern :P Igår sto det kofferter i gangen vi ikke enda hadde tømt, så kom det folk på døra. Liker det ryddig rundt meg, men kan visst bare glemme det de neste årene. Idag har jeg vært alene med ungene og har lite energi til rydding...

Anonymous poster hash: a1648...68f

Skrevet

'Rotet' jeg har på stua er barnas leker, disse blir ryddet før de legger seg.

Anonymous poster hash: 16ea5...9af

Skrevet

Det er mest leker som ligger strødd, og det må de jo få bruke. Ellers har jeg bare senket standarden veldig 😜

Skrevet

Samme som ovenfor. Rotet er kun leker som blir brukt i løpet av dagen. De blir ryddet bort underveis og helt bort når kvelden kommer. Tegne/ male/ hobby ting rydder bort så snart de er ferdige.

Anonymous poster hash: 26020...cd6

Skrevet

"Rydde med småbarn er som å måke snø, mens det snør" 😂😂 Det må gjøres, men når man er kommet gjennom er det bare å starte på nytt 😂😂😂

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...