Gå til innhold

Er jeg på jordet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette er en helt utrolig diskusjon, men den hendte faktisk. Vi drikker en del brus osv i dette huset, har ei tom bruskasse vi bruker samle tomme flasker og bokser i. Idag spurte samboer om jeg kunne putte alle halvlitersflaskene og boksene i en pose istedenfor kassa. Saken er at når han har drukket noe så setter han det på kjøkkenbenken, hvorav jeg rydder dem bort til bruskassa for å få dem ut av veien. Så jeg sa at han kunne jo legge dem i en pose selv istedenfor å sette dem fra seg så jeg må rydde dem opp. Da ble han drittsur og mente jeg kunne faktisk bare sagt ja istedenfor å begynne å krangle. Måtte si at jeg er da ingen hushjelp, jeg kan godt rydde flasker, men han kan da putte dem i en pose selv enn å vente at jeg skal rydde opp etter han. Det ble faktisk en skikkelig diskusjon fordi han mente at istedenfor å diskutere dette med han skulle jeg bare sagt meg enig og gjort som jeg ble bedt om. Istedenfor mente han at jeg hadde ødelagt humøret hans på grunn av at jeg var så vanskelig og vrang.

Altså er det for mye å be en voksen mann rydde etter seg??

Anonymous poster hash: 37b39...e38
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har han 10 år eller?

Anonymous poster hash: 73a14...444

Skrevet

Send han tilbake til 1930.

Gjøre som du blir bedt om???

Skrevet

Ja tror det er der han hører hjemme... Dessverre har han litt denne holdningen, så når jeg stritter i mot grunnet min Norske likestillingholdning, ja da blir han lynings. Og jeg har skylda må du forstå, for jeg var jo den som starta hele diskusjonen. Skulle jeg bare si ja selvfølgelig kjære, alt du vil? Hvordan takler man en mann som oppfører seg sånn? Det er slettes ikke første gang heller.

HI

Skrevet

Hvordan takle det?

Om dere ikke har barn ville jeg ikke orket.

Har dere barn - familievernkontoret! Han har holdninger til deg og arbeidsfordeling som ikke hører hjemme i et forhold.

Anonymous poster hash: 687f1...8cd
Gjest Antarctica
Skrevet

Ja tror det er der han hører hjemme... Dessverre har han litt denne holdningen, så når jeg stritter i mot grunnet min Norske likestillingholdning, ja da blir han lynings. Og jeg har skylda må du forstå, for jeg var jo den som starta hele diskusjonen. Skulle jeg bare si ja selvfølgelig kjære, alt du vil? Hvordan takler man en mann som oppfører seg sånn? Det er slettes ikke første gang heller.

HI

Takle det...?

En våt kjøkkenfille over kjeften og beskjed om å rydde sine egne ting fra nå av. Eller en tupp i ræva med beskjed om å bo på egen hybel fra nå av.

Seriøst - han bør ha noen unike egenskaper i senga for å være noe å spare på.

Skrevet

Seriøst - han bør ha noen unike egenskaper i senga for å være noe å spare på.

Jeg er ikke Hi - men han kunne vært gud i senga, men det å tenne på en mann med slike holdninger er ikke mulig for meg (så lenge jeg er klar over holdningene).

Finnes ikke noe sexy i slike menn!

Anonymous poster hash: 687f1...8cd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...