Gå til innhold

Dere som har hjemmeferie med barna

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva gjør dere i løpet av dagen?

Skal ha en uke alene med mine to små på 3 og 6 år, og vil ikke at de skal kjede seg i hjel ;) Men samtidig er jeg lat og blir fort sliten, umotivert og irritabel.

Anonymous poster hash: a10f2...483
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor bor du? Sentralt/usentralt, fjell, fjord, sør, nord? Vi bor på en typisk feriedestinasjon ved Oslofjorden, så her blir det bading og strandliv, byturer, båtturer etc. Tenkte å ta en telttur i løpet av sommeren (hvis vi får en periode med stabilt vær).

Anonymous poster hash: b8f26...c52

Skrevet

Bor usentralt, på landet. Uten mye i nærheten. Men 40 min med bil til Oslo da.

Skrevet

Ta lunsjen som en piknik med teppe på plenen i hagen. Sykkeltur. Hvis dere har badekar, ta et laaaaaangt skumbad etter middag - er kanskje ikke så god tid ellers i hverdagen til de. Ha gjennomryddig av barnerommene med barna og sett vekk leker og bøker de har vokst i fra og kast det som er ødelagt. Bake sammen eller å lage lette matretter sammen. Lage bursdagskort til kommende bursdager. Ut og utforske skogen hvis dere bor i nærheten. Er mye en kan gjøre uten å slite seg helt ut, bare fantasien som stopper.

Anonymous poster hash: 34e94...47f

Skrevet

Hva gjør dere i løpet av dagen?

Skal ha en uke alene med mine to små på 3 og 6 år, og vil ikke at de skal kjede seg i hjel ;) Men samtidig er jeg lat og blir fort sliten, umotivert og irritabel.

Har hatt mine på 2 og 7 hjemme en uke. Byturer, turer ned til fjæra, hoppet på trampoline og vært i Dukkestue. Har jobb i morgen og er litt sliten, hun på 2 er så aktiv..

Anonymous poster hash: 92b4e...cd5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...