Gå til innhold

innvendig størrelse skjede/åpning.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er opr. innvendig i skjeden da jeg ble vid etter flere barnefødsler...føler ikke at det har blitt så veldig mye bedre egentlig.: S Hvor stor/liten er det normalt å være der nede? Jeg får lett inn 2 fingre ved siden av hverandre hvis det er vått..føler ikke at det stramer rundt 1 finger. må 2 for at jeg skal kjenne noe rundt fingrene. Hvis jeg strammer kjenner jeg det bedre. men hva er egentlig "normalt" ?? Bør jeg søke om re opr?

Anonymous poster hash: 1aa1c...347
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er opr. innvendig i skjeden da jeg ble vid etter flere barnefødsler...føler ikke at det har blitt så veldig mye bedre egentlig.: S Hvor stor/liten er det normalt å være der nede? Jeg får lett inn 2 fingre ved siden av hverandre hvis det er vått..føler ikke at det stramer rundt 1 finger. må 2 for at jeg skal kjenne noe rundt fingrene. Hvis jeg strammer kjenner jeg det bedre. men hva er egentlig "normalt" ?? Bør jeg søke om re opr?

Har mannen din en penis som er tynnere enn to fingre...?

Anonymous poster hash: 2b1f6...71f

Skrevet

Har du hørt om fisting?

Anonymous poster hash: cbf73...064
Skrevet

Har du hørt om fisting?

Anonymous poster hash: cbf73...064

Eg lo! 😂

Anonymous poster hash: 882fa...873

Skrevet

Det høres ganske normalt ut. Hvor stramt vil du ha det egentlig?

Anonymous poster hash: 0b571...dbf

Skrevet

Tror du er helt normal!

Anonymous poster hash: b937e...0df

Skrevet

jeg har født 3 barn. når jeg tar 1 finger inn så strammer de når jeg er våt. har fått meg ny kjæreste og han har stor penis så bruker en stund på å få den inn. han sier jeg er så stram. så vi er alle forsjellige der nede tror jeg.

Anonymous poster hash: 1349c...890

Skrevet

Født 3 barn, og det strammer rundt en finger her også, men føler at det har blitt mindre stramt der etter siste fødsel. 

Anonymous poster hash: 6f19a...640
Skrevet

Kjære Hi!

Vil anbefale deg å spørre helsepersonell om dette, ikke her inne på forumet. Her er de fleste like trange uansett hvor mange fødsler de har hatt, noen blir til og med trangere for hver unge de får!

Forhører du deg ute i den virkelige verden får du nok litt mer realistiske svar.

Anonymous poster hash: 35baa...a7b

Skrevet

Klarer lett 2 fingre, selv før fødsel... 

Anonymous poster hash: 5a0a4...bce
Skrevet

Kjære Hi!

Vil anbefale deg å spørre helsepersonell om dette, ikke her inne på forumet. Her er de fleste like trange uansett hvor mange fødsler de har hatt, noen blir til og med trangere for hver unge de får!

Forhører du deg ute i den virkelige verden får du nok litt mer realistiske svar.

Anonymous poster hash: 35baa...a7b

Kanskje jordmora syr etter mål?

Skrevet

Hvordan fikk du denne operasjonen?

Mitt sexliv er totalt ødelagt etter fødsler.

Hvis jeg bruker tampong er den sikkert 4-5 cm i diameter når jeg tar den ut.

Vet ikke hvor lenge ekteskapet varer lenger pga det manglende sexlivet.

Jeg har trent og trent for å bygge opp musklene i skjeden uten vesentlig resultat. Har til og med trent med vagina vekter.

Anonymous poster hash: f77c0...15d

Skrevet

Jeg har trent og trent for å bygge opp musklene i skjeden uten vesentlig resultat. Har til og med trent med vagina vekter.

Det kan du få rettet opp kirurgisk, altså

Skrevet

gikk til kvinnelig gyn på sykehus. fikk henvisning fra fastlege. ble opr.3 mnd etterpå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...