Gå til innhold

Barnevognen crescent 360 XT. Erfaringer?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, lurer da på om noen har erfaring med denne sportsvognen?

 

Anonymous poster hash: 67635...699

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dytt ☺

 

Anonymous poster hash: 67635...699

Skrevet

Prøver en siste gang 😁

 

Anonymous poster hash: 67635...699

Skrevet

Noen jeg kjenner har den vognen og er veldig fornøyd! Ikke den letteste vognen men veldig god å trille på alle slags underlag. Positivt at sportsdelen kan snus begge veier.

Så har de en mindre trille i bilen til handleturer osv.

 

Anonymous poster hash: 37361...bcf

Skrevet

De hadde visst cresent trike duovogn

 

Anonymous poster hash: 37361...bcf

Skrevet

Den minnet veldig Emmaljunga

 

Anonymous poster hash: 6d43a...559

Skrevet

Takk for svarene.

 

Ja jeg syns også den minnet om scooteren. Den hadde jeg til første, den var veldig god. Men syns denne så hakket bedre ut. Men usikker da jeg ikke får prøvd den.

Tenker på om den er stiv og plastikk følelse. Må ha god fjæring.

 

Den duo vogna har jeg sett og trillet en gang, den virker ikke god.

 

Har city cross fra før. Men vurderer scooter eller en annen lettere vogn. Burde egentlig kunne snu setet da... Men ingen av disse kan det.

 

Anonymous poster hash: 67635...699

Skrevet

Hva med cybex balios ?

 

Anonymous poster hash: 37361...bcf

Skrevet

Har hatt crescent compackt 360, den er gått ut så vil tro dette er erstatteren. Helt lik! Leng i ryggen og god å trille! Men blir ikke den minste sammenslått! Så ville gått for den! Barnet sitter godt i den også! :D

Skrevet

Takk så mye for svar! Har den god fjæring?

 

Bestilte du den på nett eller finnes den i noen butikk?

 

Anonymous poster hash: 67635...699

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...