Anonym bruker Skrevet 29. juni 2016 #1 Skrevet 29. juni 2016 Leser dere for h*n? Hvor har dere kjøpt babybøker? Anonymous poster hash: a0264...ea5
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2016 #2 Skrevet 29. juni 2016 Ja, vi leser masse. Begynte da han var ca. to måneder. Begynte med små, korte bøker i papp eller stoff. Etter hvert pekebøker. Nå er han åtte måneder og vi leser fast en gang om dagen og om kvelden. Er så utrolig fint å ha ham på fanget og se på bilder sammen. Jeg leser ikke all teksten, bare peker litt, forteller litt og lar ham bla. Anonymous poster hash: f03c0...231
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2016 #3 Skrevet 29. juni 2016 Løper. Hele dagen. Anonymous poster hash: a1bc2...547
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2016 #4 Skrevet 29. juni 2016 Min er ikke interessert i at jeg leser for han. Har prøvd masse. Vi kjeder oss en del, og går turer. Anonymous poster hash: 32ec9...493
VictoriaS Skrevet 29. juni 2016 #5 Skrevet 29. juni 2016 Har ikke lest så mye for min ettåring jeg heller, det ender bare med at han forsøker iherdig å få tak i boka og rive ut sider... Har også forsøkt å lese for han i sprinkelsenga, men da står han bare og hoier og roper... Men jeg prøver på nytt ofte, og til slutt finner han forhåpentligvis roen Ellers så har vi en huske han husker en del på, vi herjer mye på gulvet(og i luften) inne, triller turer, går turer med bæremeis, drar på butikken, får masse besøk osv
VictoriaS Skrevet 29. juni 2016 #6 Skrevet 29. juni 2016 Tror jeg kjøpte bøkene våre på Lekmer og Jollyroom
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2016 #7 Skrevet 29. juni 2016 Min er glad i å lese... Men jeg prøver ofte å la han være med på ting jeg gjør. Han elsker å rydde ut av oppvaskmaskin. En skje av gangen.. Dra ned plagg fra tørkestativ er også en slager slik at jeg kan brette dem. Ta ting ut av bokser kjempestas. Han har et lite skap på kjøkkenet som er "hans", med uknuselige ting. Anonymous poster hash: 5c9f2...808
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå