Anonym bruker Skrevet 29. juni 2016 #1 Skrevet 29. juni 2016 Jeg har virkelig ingen i livet mitt lenger. Ingen jeg kan ringe til og snakke med hvis det skjer noe morsomt eller trist. Jeg har alltid vært en glad person, men i det siste så går jeg rundt og bare føler meg tom og trist. Mannen min og jeg skal separeres, jeg har ikke noe særlig kontakt med gamle venninner. Søsknene mine er mye eldre enn meg og er opptatt med sine egne liv. Moren min har fått seg kjærste og har "droppet" helt ut, selvom jeg har sagt hvordan jeg har det og faren min forlot oss når jeg var liten. Jeg føler meg helt alene og det er bare så utrolig vondt.. Har til og med forsøkt å ta kontakt med folk he rinne men det fører aldri til noe...da har jeg luftet Jeg har virkelig ingen. Så selvom ingen andre vet det så har ihvertfall dere som har lest det nå fått vite det, det er ihvertfall noe. Anonymous poster hash: d4e4a...3bf
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2016 #2 Skrevet 29. juni 2016 Det er så vondt. Sender deg en KLEM Anonymous poster hash: e4b85...b47
Odd Molly Skrevet 29. juni 2016 #3 Skrevet 29. juni 2016 Sender deg en klem! Hva med å ha prosjekt-venner i et år fremover. Prøv forskjellige arenaer, trening, turgruppe, engasjer deg i flyktninger hvis det er mulig- da får du mange spennende nye venner. Ta kontakt med gamle venner. Spør noen mødre i BHG/skolen. Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2016 #4 Skrevet 29. juni 2016 Takk....og der kom tårene. Er ikke så lett å ta kontakt når man ikke er så sosial, men skal absolutt forsøke. Anonymous poster hash: d4e4a...3bf
Odd Molly Skrevet 29. juni 2016 #5 Skrevet 29. juni 2016 Vet du, ute i verden er det en bestevenn som venter på at dere skal møtes. Det er ikke lett dette livet vi har fått. Gi ikke opp! Du er aldri alene.
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2016 #6 Skrevet 29. juni 2016 Du vet det er lenge siden noen har sagt noen positive ord til deg når du begynner å hylgråte bare fordi en fremmed skriver KLEM Anonymous poster hash: d4e4a...3bf
holahopp Skrevet 29. juni 2016 #7 Skrevet 29. juni 2016 Jeg har virkelig ingen i livet mitt lenger. Ingen jeg kan ringe til og snakke med hvis det skjer noe morsomt eller trist. Jeg har alltid vært en glad person, men i det siste så går jeg rundt og bare føler meg tom og trist. Mannen min og jeg skal separeres, jeg har ikke noe særlig kontakt med gamle venninner. Søsknene mine er mye eldre enn meg og er opptatt med sine egne liv. Moren min har fått seg kjærste og har "droppet" helt ut, selvom jeg har sagt hvordan jeg har det og faren min forlot oss når jeg var liten. Jeg føler meg helt alene og det er bare så utrolig vondt.. Har til og med forsøkt å ta kontakt med folk he rinne men det fører aldri til noe...da har jeg luftet Jeg har virkelig ingen. Så selvom ingen andre vet det så har ihvertfall dere som har lest det nå fått vite det, det er ihvertfall noe. Anonymous poster hash: d4e4a...3bf Hvis du vil prøve igjen så gjerne ta kontakt med meg 😀
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2016 #8 Skrevet 29. juni 2016 Sender deg også en klem! Hvor i landet bor du da? Anonymous poster hash: d72ab...2ad
Eneveldet Skrevet 29. juni 2016 #9 Skrevet 29. juni 2016 Bare ta kontakt om du trenger, så kan vi se om vi finner tonen har nettopp gått gjennom et brudd selv
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2016 #10 Skrevet 29. juni 2016 Hvor bor du da? Anonymous poster hash: 36555...000
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå