Love my kidz Skrevet 29. juni 2016 #1 Skrevet 29. juni 2016 Har legetime om en times tid for å få prevensjon. Er 40 og ferdig med å lage barn, ønsker ikke spiral, ønsker lite blødninger. Erfaringer mottas med takk, haster litt 😜
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2016 #2 Skrevet 29. juni 2016 Jeg bruker sprøyta og er storfornøyd! Har ikke hatt mensen på 4 år snart, bortsett fra en bitteliten blødning om har vært litt sen med neste sprøyte. Det står 13 uker på resepten,men jeg tar ny etter 12 uker. Da slipper jeg den lille mellomblødningen fullstendig 😀 Anonymous poster hash: abdc6...415
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2016 #3 Skrevet 29. juni 2016 Jeg har hatt p-sprøyte, og raste opp 10 kg på 4 uker, tok meg 1 år å gå de ned igjen. Og jeg mistet all sex lyst, så ille at jeg ble kvalm bare ved tanken. Og etterpå var syklusen og alt ødelagt i lang tid. Har hørt at det er mindre bivirkninger med p-stav. Anonymous poster hash: af033...3f9
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2016 #4 Skrevet 29. juni 2016 Måtte gå med truseinnlegg konstant med på staven Anonymous poster hash: f3eac...e6c
Love my kidz Skrevet 29. juni 2016 Forfatter #5 Skrevet 29. juni 2016 Hm.. Delte erfaringer ja... Er så i tvil altså, vil ikke gå opp i vekt liksom. Men er det vektoppgang fordi man får mer matlyst da eller?
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2016 #6 Skrevet 29. juni 2016 Hm.. Delte erfaringer ja... Er så i tvil altså, vil ikke gå opp i vekt liksom. Men er det vektoppgang fordi man får mer matlyst da eller? Alle kvinner er jo forskjellige Snakk med legen din. Lykke til Anonymous poster hash: f3eac...e6c
Love my kidz Skrevet 29. juni 2016 Forfatter #7 Skrevet 29. juni 2016 Det ble sprøyte. Så får vi se hvordan det blir 😊
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå