Anonym bruker Skrevet 29. juni 2016 #1 Skrevet 29. juni 2016 Jeg har flere revmatiske diagnoser men klarer meg greit i hverdagen så lenge jeg tar det med til. Men inn i mellom må jeg bruke krykker og sliter veldig med trapper. For noen uker siden fant jeg ut at jeg ville reise på ferie til utlandet med 10 åringen. Mailet med hotellet for noen uker siden for å få ordnet rom på bakkeplan. Forklarte dem om diagnosene mine og fikk svar om hvilket rom jeg var satt opp på og det var ved bassenget og på bakkeplan. Jeg ble jo kjempe glad for det. I natt kom vi til hotellet etter en dag med masse mas og kjas. Jeg får da rom på toppen av hotellet, 6 etg. Er jo heis her, men den stopper mellom etasjene så må slite med trapper. Måtte få hjelp med kofferten opp trappa. Gruver meg skikkelig til å gå ned disse trappene. Håper bare heisen ikke finner finner det for godt å streike mens vi er her. Sa i fra i resepsjonen i natt om at jeg var lovet rom på bakkeplan. Et dette noe man tar opp med reiseselskapet? Anonymous poster hash: 82397...e03
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2016 #2 Skrevet 29. juni 2016 For det første så tar du det opp i resepsjonen, men en gang. Vis fram epostene du har skrevet, og svarene du har fått. Forlang å få rommet de lovet deg, men en gang. Forlang å snakke med hotellsjef dersom de er vanskelige. Du må alltid forsøke å løse det selv først. Hvis hotellet virkelig ikke vil rikke seg, så kontakter du reiseselskapet. Har de representant lokalt? Dette bør være løst innen i ettermiddag, slik at dere får deres nye rom i løpet av dagen. Anonymous poster hash: 831f9...e9c
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2016 #3 Skrevet 29. juni 2016 Du snakker med Hotellet i dag om bytte av rom og henviser til korenspodansen mellom deg og de om du da ikke gjirde dette da dere kom. Jeg hadde krevd rommet jeg var lovet eller tilsvarende på bakkeplan. Anonymous poster hash: 3c927...b7c
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2016 #4 Skrevet 29. juni 2016 Da fikk jeg nytt rom uten å måtte gjøre noe som helst. Kom tilbake etter en tur ut og da sto nesten resepsjonsdama (ikke henne som var her i natt) nesten og hoppet og spratt når vi kom. Snakket mye med henne i fjor sommer pga mannen ble sendt på sykehus. 3.sommeren jeg er her nå. Opp i 6. etg og pakket så kom det en mann og bar koffertene våre ned og plasserte dem på det nye rommet. Mye enklere her nå. Anonymous poster hash: 82397...e03
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå