Gå til innhold

Når tid skal dere ha ferie da?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg må jobbe 2 1/2 uke til.. Føler at "alle" har ferie nå. Blar meg gjennom facebook, og der er det bading, soling og storbyferier i fleng. Å, som jeg lengter etter ferie. Gleder meg til det blir min/vår tur. Vi skal også reise litt utenlands. Ser for meg bading/soling på dagen. Ut å spise på et hyggelig lokalt spisested. Avslutte kvelden med et glass vin, med rolig musikk, på balkongen. Dagdrømmer... :) 

Anonymous poster hash: 9e705...404
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har hatt en uke :) resten taes i august, ingen planer om reise. Synes det er fint med rolige dager hjemme.

Anonymous poster hash: e9322...d5e

Skrevet

8-12 august skal vi på ferie til Sverige

"Fri" har jeg hele tiden for jeg er ufør.

Anonymous poster hash: 81de6...ec1

Skrevet

Hele juli. :) Starter på mandag! Har for så vidt hatt "fri" siden oktober, er hjemme i mammapermisjon. Men det er ikke bading, soling og storbyliv, hehe.

Anonymous poster hash: 1d7ee...810
Skrevet

Jeg jobber ikke, barna har skoleferie og mannen må jobbe 2-3 uker til.

Her gjør været ferien til en trist liten sak. Har ikke mulighet for å reise vekk heller nå så jeg ser også veldig fram til vår felles ferie begynner 😊

Skrevet

Har halvannen uke igjen før det blir 6 uker med deilig ferie! :briller: Ingen andre spesifike planer enn en uke i Danmark (kjøre til og fra, så går sikkert to uker tilsammen). Har endel å gjøre hjemme i hagen, så skal nok få tiden til å gå ;)

Anonymous poster hash: 1e2bb...b2e
Skrevet

Har ikke ferie før 1/8, men det går helt fint. Bor på østlandet og jobber 75%, så har litt fri innimellom.

Anonymous poster hash: 29344...c4b
Gjest Sekretøsa
Skrevet

Skal ha ferie i hele 2 uker, uke 29 og 30...

Skrevet

Siste arbeidsdag på fredag :)

Gleder meg til 4 uker med familieferie :)

Anonymous poster hash: 28581...f20

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...