Anonym bruker Skrevet 29. juni 2016 #1 Skrevet 29. juni 2016 Fødte for 2 mnd siden. Alt er bra nedentil etter fødsel. Men har ikke lyst på sex i det hele tatt. Er det normalt? Leser om folk som uke kunne vente med å ha sex etter fødsel. Begynner å lure på meg selv. Anonymous poster hash: c8094...63f
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2016 #2 Skrevet 29. juni 2016 Fødte for 14 mnd siden, og har fremdeles ikke lyst.. Anonymous poster hash: 36ca7...f4a
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2016 #3 Skrevet 29. juni 2016 Helt normalt. Jeg er der enda etter førstemann som kom til verden for snart fire år siden. Etter andremann ble lysten bare mindre. Anonymous poster hash: 04dba...c66
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2016 #4 Skrevet 29. juni 2016 Jeg tror dette er helt normalt! Hva med å bare ta det litt rolig med å f.eks. litt lett kos som kan utvikle seg sakte til noe mer etterhvert? Evt se/ lese/ tenke på ting som vanligvis opphisser deg litt? Hva med å ta på deg selv og bli kjent med deg selv på nytt? Selv hadde jeg fått bare noen få sting etter første fødsel. Jeg var likevel ikke klar for sex før ihvertfall like lenge etter fødsel som du er nå. I tillegg måtte jeg da vi først prøvde ta ting rolig da det viste seg at jeg var så stram nedentil som da jeg var jomfru og det kunne gjøre litt vondt. Alt kjentes annerledes ut! Det var annerledes, spennende men også en utfordring. Vi var ikke i stand til å fullføre et samleie de to første gangene vi prøvde. Mitt råd er å ikke stresse med det. Ta det rolig, ha mye nærhet, prøv å være uthvilt før dere starter. Og for all del snakk sammen underveis! Kos og ha lekenhet så kommer dere i gang Anonymous poster hash: 46a8f...7ab
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2016 #5 Skrevet 29. juni 2016 Tusen takk for gode svar... godt å vite jeg ikke er den eneste... heldigvis stresser ikke samboer med det heller.. 😊 Anonymous poster hash: c8094...63f
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2016 #6 Skrevet 29. juni 2016 9 mnd siden fødsel her og nå har lysten begynt å komme bittelitt en sjelden gang. Frem til nå har bar tanken på sex vært fæl, for jeg har virkelig ikke hatt et snev av lyst. Helt vanlig. Anonymous poster hash: d2f5a...983
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2016 #7 Skrevet 29. juni 2016 Bruker du p piller nå? Anonymous poster hash: cd3ec...c46
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2016 #8 Skrevet 29. juni 2016 Nei.. har ikke giddi å begynne på pilla engang...😜 Anonymous poster hash: c8094...63f
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2016 #9 Skrevet 29. juni 2016 Fødte for 2 mnd siden. Alt er bra nedentil etter fødsel. Men har ikke lyst på sex i det hele tatt. Er det normalt? Leser om folk som uke kunne vente med å ha sex etter fødsel. Begynner å lure på meg selv. Anonymous poster hash: c8094...63f Fødte for 6 år siden og har ikke lyst! Anonymous poster hash: 7881f...54b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå