Anonym bruker Skrevet 29. juni 2016 #1 Skrevet 29. juni 2016 Hvor bruker du ledsagerbevis? Anonymous poster hash: 2c26d...1c7
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2016 #2 Skrevet 29. juni 2016 Da må barnet først være så gammelt at det egentlig er meningen at det skal kunne gjennomføre aktiviteten på egen hånd. Buss, kino, svømmehall, konsert osv. Tror f.eks. Ikke du vil få ledsagerbevis for en ettåring, da en ettåring ikke ville ha dratt noen plasser på egenhånd. Anonymous poster hash: 3e751...c57
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2016 #3 Skrevet 29. juni 2016 Da må barnet først være så gammelt at det egentlig er meningen at det skal kunne gjennomføre aktiviteten på egen hånd. Buss, kino, svømmehall, konsert osv. Tror f.eks. Ikke du vil få ledsagerbevis for en ettåring, da en ettåring ikke ville ha dratt noen plasser på egenhånd. Anonymous poster hash: 3e751...c57 Tusen takk for mye unødvendig informasjon. Jeg spurte om hvor dere bruker det, jeg vet hvem som kan få og ikke. Jeg vet hvordan jeg søker, vi har fått bevis. Anonymous poster hash: 2c26d...1c7
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2016 #4 Skrevet 29. juni 2016 Ikke barna, men moren min har ledsagerbevis. Faren min kommer dermed gratis inn på endel. Vet ikke helt hvor de bruker det. Men vi har vært på tur med dem i fornøyelsesparker etc, og da kommer faren min gratis. Anonymous poster hash: 2b1ab...0a9
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2016 #5 Skrevet 29. juni 2016 Lillebroren min har, brukes mest på buss, fornøyelsesparker, svømmehaller o.l. Veldig greit på f.eks. Legoland der man får med 3 ledsagere foran i køen på attraksjonene med "Vis hensyn" kort så man kan kjøre ting sammen med familien. (De fleste steder er det bare 1.) Men kun 1 får gratis inngang da. Ellers brukes ledsagerkortet mye når han er med støttekontakten sin på diverse aktiviteter. Gjør ingen forskjell for foreldrene våre da støttekontakten ellers ville fått utgiftene refundert fra kommunen. Anonymous poster hash: 232b9...f4e
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2016 #6 Skrevet 29. juni 2016 Da må barnet først være så gammelt at det egentlig er meningen at det skal kunne gjennomføre aktiviteten på egen hånd. Buss, kino, svømmehall, konsert osv. Tror f.eks. Ikke du vil få ledsagerbevis for en ettåring, da en ettåring ikke ville ha dratt noen plasser på egenhånd. Anonymous poster hash: 3e751...c57 Problemer med leseforståelsen eller liker du bare å svare på ting man ikke spør om? Anonymous poster hash: 8069c...367
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2016 #7 Skrevet 29. juni 2016 Kino, svømmehall, fornøyelsesparker Anonymous poster hash: 7f774...b48
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2016 #9 Skrevet 29. juni 2016 Alle norske fornøyelsesparker, kino, museer, tog, fly, buss, trikk, bane, teater, konserter.. Bruker det til veldig mye og sparer mye penger på det. Anonymous poster hash: bb1b3...a7d
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2016 #10 Skrevet 29. juni 2016 Kollektivtransport og kino👍 Anonymous poster hash: f24c4...0a9
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2016 #11 Skrevet 29. juni 2016 HI her! Tusen takk. Anonymous poster hash: 2c26d...1c7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå