Anonym bruker Skrevet 28. juni 2016 #1 Skrevet 28. juni 2016 Noen som har et bra, forholdsvis billig hotell å anbefale? Vi skal på tur uten barn og derfor må det være veldig sentralt. Må også være parkeringsmuligheter. Anonymous poster hash: 96504...678
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2016 #2 Skrevet 28. juni 2016 Comfort hotel Vesterbro. Usikker på parkeringsmulighetene, men hotellet er knallfint og kanskje nyoppusset. Det bruker å være ganske rimelig, spesielt om man finner tilbud. Bruker gjerne å være weekendtilbud Ligger et par minutters gange unna hovedbanestasjonen og jeg syns det er ganske sentralt. Anonymous poster hash: 39b16...c6e
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2016 #3 Skrevet 28. juni 2016 Jeg elsker Scandic Copenhagen. Relativt nyoppusset, fantastisk mat på restauranten og veldig god service. Rommene er også flotte og store med en nydelig utsikt Tar 5 min å gå til strøget. Det er også mulighet for parkering Anonymous poster hash: 20d79...670
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2016 #4 Skrevet 29. juni 2016 Sjekk prisene på Ascot i Studiestræde. Sannsynligvis lavere enn både Comfort og Scandic, og hotellet er knallkoselig. Veldig sentralt. Anonymous poster hash: 43a59...4f0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå