Anonym bruker Skrevet 28. juni 2016 #1 Skrevet 28. juni 2016 Hvilke navn passer som dobbeltnavn til Jonas. Etternavnet vårt kan sammenlignes med Madsen. Vi skal bruke kun Jonas til daglig, men ønsker altså dobbeltnavn der Jonas står først. Grunnen er at det finnes en annen Jonas i bygda med samme etternavn som oss. Han andre er over 20 år eldre, men greit å ha en ekstra bokstav i navnet pga post osv. I tillegg har alle andre i slekta dobbeltnavn så da er det greit at han også får det. Anonymous poster hash: 07de6...4c8
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2016 #2 Skrevet 28. juni 2016 André Leander Marius Ludvig Ellers kan jo Ole settes foran f.eks. Et litt vanskelig navn å finne noe som skal stå bak. Men selv om et navn står først, trenger man ikke bruke det. Jeg og flere jeg kjenner bruker navn nr 2 daglig, vært sånn siden vi var små. Anonymous poster hash: 8646d...36f
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2016 #4 Skrevet 28. juni 2016 Jonas Mikal Anonymous poster hash: aae4b...711
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2016 #5 Skrevet 29. juni 2016 Takk for forslag! Noen andre som har flere? Anonymous poster hash: 07de6...4c8
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2016 #6 Skrevet 29. juni 2016 Hm... Mange navn som ofte brukes som navn nr 2 slutter jo på -as. Det blir kanskje litt rart med navn som Andreas, Tobias, Elias, Mathias... Hva med: Jonas Kristoffer Jonas Alexander Jonas August Jonas Alexander Jonas Olai Jonas Nikolai Jonas Leander Jonas Fredrik Jonas William Jonas Oliver Jonas Matheo Noen av disse blir for tunge i daglig bruk, men jeg synes det blir annerledes om andrenavnet er mest på papiret. Jonas William Madsen fungerer jo, selv om man ikke kan rope på Jonas William... Anonymous poster hash: f0d1c...8d2
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2016 #7 Skrevet 29. juni 2016 Jonas Eliot synes jeg klinger fint. ☺ Anonymous poster hash: 02cce...143
februarprins2013 Skrevet 29. juni 2016 #8 Skrevet 29. juni 2016 Jonas Martinius Jonas Sebastian Jonas Olander Jonas Oliver Jonas Emil
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå