Anonym bruker Skrevet 28. juni 2016 #1 Skrevet 28. juni 2016 jeg er kåt hele tiden og vil ha sex ofte. får orgasme på ett minutt og gjerne flere under akten. føler jeg er alt for kåt for min nye kjæreste. han kan klare seg med en eller 2 runder for dag. er de normalt å ha de slik eller? drømmer om en hel dag me masse sex sammen med typen.. får ikke nokk. lysten ble verre etter 3 barn og jeg har bikket 30 😁 Anonymous poster hash: a102b...78b
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2016 #2 Skrevet 28. juni 2016 og hvor fort kommer dere? Anonymous poster hash: a102b...78b
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2016 #3 Skrevet 28. juni 2016 Jeg er som deg. Min kjære kan fint gå over en uke uten sex. Full kræsj! Anonymous poster hash: 804db...d68
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2016 #4 Skrevet 28. juni 2016 også blir jeg dødsfornærmet om han ikke vil eller sjønner mine hint om sex 😐😐 da tenker jeg at han skal få ta insiativ neste gang men klarer jo ikke vente heller. 😂 hi Anonymous poster hash: a102b...78b
Ylva og Mathilde Skrevet 28. juni 2016 #5 Skrevet 28. juni 2016 Jeg er ikke på langt nær så velsignet som deg, men jeg er også endelig i et forhold hvor jeg har lyst på partneren, gjerne hver dag, og da blir jeg VELDIG frustrert når han ikke er interessert.
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2016 #6 Skrevet 28. juni 2016 Jeg har det som deg og heldigvis har jeg funnet rette mannen!😆Når vi kan, kan vi ha sex mange ganger hver dag, men han kommer nødvendigvis ikke hver gang. Han blir heldigvis aldri lei, og det er stort sett han som tar initiativ, jeg får liksom ikke sjans før han er på flørten igjen😄 Jeg er blitt 36 og han er "kun" 29, og vi har vært sammen i ca 1,5 år nå! Så dette lover bra😆Jeg tenker jo at hans alder har noe å si for lysten hans, men han blir aldri lei og sexen er fantastisk! Anonymous poster hash: 30b2a...a18
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2016 #7 Skrevet 28. juni 2016 Jeg har det som deg og heldigvis har jeg funnet rette mannen!😆Når vi kan, kan vi ha sex mange ganger hver dag, men han kommer nødvendigvis ikke hver gang. Han blir heldigvis aldri lei, og det er stort sett han som tar initiativ, jeg får liksom ikke sjans før han er på flørten igjen😄 Jeg er blitt 36 og han er "kun" 29, og vi har vært sammen i ca 1,5 år nå! Så dette lover bra😆Jeg tenker jo at hans alder har noe å si for lysten hans, men han blir aldri lei og sexen er fantastisk! Anonymous poster hash: 30b2a...a18 Da kan han gjerne lære min 24 år gamle kjæreste til å ha mer lyst 😛 Anonymous poster hash: 804db...d68
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2016 #8 Skrevet 29. juni 2016 Jeg har det som deg og heldigvis har jeg funnet rette mannen!😆Når vi kan, kan vi ha sex mange ganger hver dag, men han kommer nødvendigvis ikke hver gang. Han blir heldigvis aldri lei, og det er stort sett han som tar initiativ, jeg får liksom ikke sjans før han er på flørten igjen😄 Jeg er blitt 36 og han er "kun" 29, og vi har vært sammen i ca 1,5 år nå! Så dette lover bra😆Jeg tenker jo at hans alder har noe å si for lysten hans, men han blir aldri lei og sexen er fantastisk! Anonymous poster hash: 30b2a...a18 Har det sånn vi også. Nytt forhold. Jeg 45 han 53. Anonymous poster hash: 11556...f23
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2016 #9 Skrevet 29. juni 2016 bra de ikke bare er jeg som er kåt da! 😉 sexlivet er bedre nå enn de aldri har vert før. men de sies vel at sexlivet er på topp i 30-40 årene for kvinner så 😆😆 hi Anonymous poster hash: a102b...78b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå