Gå til innhold

Noen med babyjogger her?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan jeg bruke en universalparaly på den vognen? 



Anonymous poster hash: 407c6...ad1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kommer kanskje an på merket, funket ikke på vår, den kunne ikke festes rett. (Creeps vogn)



Anonymous poster hash: fbf7a...62c
Skrevet

 

Kommer kanskje an på merket, funket ikke på vår, den kunne ikke festes rett. (Creeps vogn)

 

Anonymous poster hash: fbf7a...62c

 

creeps? 

Hva mener du med festes rett? 

Hvilken vogn har du?

 

Anonymous poster hash: 407c6...ad1

Skrevet

 

creeps? 

Hva mener du med festes rett? 

Hvilken vogn har du?

 

Anonymous poster hash: 407c6...ad1

 

Hadde creeps babyjogger. Om man satte universal paraplyen på vogna, så skled den eller hoppet av, som om stanga den skulle festes til, ikke var rett dimensjon.

 

Anonymous poster hash: fbf7a...62c

Skrevet

 

Hadde creeps babyjogger. Om man satte universal paraplyen på vogna, så skled den eller hoppet av, som om stanga den skulle festes til, ikke var rett dimensjon.

 

Anonymous poster hash: fbf7a...62c

 

Jeg snakker om vognmerket babyjogger.

http://www.babyjogger.com/

 

Anonymous poster hash: 407c6...ad1

Skrevet

Opp



Anonymous poster hash: 407c6...ad1
Skrevet

Ingen?

 

Anonymous poster hash: 407c6...ad1

Skrevet

Det er da en flott solskjerm integrert i bagdelen, bare å vrenge ut fra kalesjen.

 

Anonymous poster hash: 571f1...7e7

Skrevet

Det er da en flott solskjerm integrert i bagdelen, bare å vrenge ut fra kalesjen.

 

Anonymous poster hash: 571f1...7e7

vrenge? Det holder ikke. Det kommer sol på beina.

 

Anonymous poster hash: 407c6...ad1

Skrevet

Jeg synes ikke parasoll er noe tess på vogn. Det skal veldig lite vind til før de vrenger seg og er egentlig mest i veien. Hadde gått for en solskjerm i stedet.

 

Jeg har brukt en slik

http://lilleprinsen.no/epages/Lilleprinsen.sf/no_NO/?ObjectPath=/Shops/Lilleprinsen/Products/486592

til Babyjogger city mini, og synes det fungerte veldig bra.  

Jeg har en solskjerm, men det er ikke nok. Må ha skygge på bena også :) Jaja.... har bestilt en parasoll i hvertfall, så får vi se. 

 

Anonymous poster hash: 407c6...ad1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...