Anonym bruker Skrevet 28. juni 2016 #1 Skrevet 28. juni 2016 Hvordan reagere? 3 gangen det har blitt knust ruter her hjemme nå, hva vil dere ansett som passende reaksjon? De er 7 år. I dag er det rommet resten av dagen, har også inndratt mulighet for iPad og tv i en uke. Anonymous poster hash: 42f0c...bb5
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2016 #2 Skrevet 28. juni 2016 3 gang?!?med vilje???😱😱Hadde latt de jobbet i sommer for å tjene penger til nytt vindu! Anonymous poster hash: 1cccc...0f9
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2016 #3 Skrevet 28. juni 2016 3 gang?!?med vilje???😱😱Hadde latt de jobbet i sommer for å tjene penger til nytt vindu! Anonymous poster hash: 1cccc...0f9 Ja, hun ene syns det er gøy som hun selv sier. Hun andre prøvde og kaste en planke på en sommerfugl som satt på vinduet. Anonymous poster hash: 42f0c...bb5
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2016 #4 Skrevet 28. juni 2016 Ville tatt dem med i butikken og vist dem hva en rute koster. Så ville jeg forklart hva annet de pengene kunne ha vært brukt til, hvis de ikke hadde gått til ruter. En sjuåring som knuser ruter for gøy ville jeg fått undersøkt. Det samme med en som prøver å knuse sommerfugler som underholdning, forresten. Anonymous poster hash: e1cc8...520
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2016 #5 Skrevet 28. juni 2016 Hærlighet!de er 7 år!De går på skolen!min 4 åring hadde ikke gjort slikt engang😱stemmer enda sterkere på at de må jobbe selv for å skaffe penger til vindu!!(gå ærend for gamle damer, klippe gress osv...,) Anonymous poster hash: 1cccc...0f9
NormaJean Skrevet 28. juni 2016 #6 Skrevet 28. juni 2016 Hadde min barn gjort noe slikt hadde de måtte jobbe inn kostnadene. Ikke i faktisk sum siden det er mange tusen. Men jobber som klipping av gress, andre oppgaver, ingen lommepenger etc. De hadde måttet gjøre en innsats for å vise at de har forstått alvoret! Men 3 ganger? Må jo være ett eller annet som ikke "stemmer" med impulskontrollen deres?
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2016 #7 Skrevet 28. juni 2016 Da hadde de fått tømt sparebøssa si gitt. Greit med uhell 1 gang, alle kan være uheldig. Men 3! Ganger? Fram med sparebøssa! Så hadde jeg bestilt time til legen for å fått henvisning videre. Det er ikke normalt for så store unger å oppføre seg på den måten, knuse sommerfugler? Hadde blitt eitranes forbanna for å si det mildt. Anonymous poster hash: 768d0...dab
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2016 #8 Skrevet 28. juni 2016 En uke uten uten ipad hadde ikke vert begynnelse engang. En hel sommer hadde definitivt blitt. I tillegg måtte de ha jobbet hjemme for å tjene penger. Anonymous poster hash: 7648f...9d3
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2016 #9 Skrevet 28. juni 2016 Det er noget spesielt at såpass store barn gjentatte ganger knuser ruter med vilje, fordi det er gøy.. Har du vurdert å få profesjonell veiledning? Anonymous poster hash: c3f88...ad7
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2016 #10 Skrevet 28. juni 2016 Inndradd iPad? Hadde solgt iPaden om dette var med vilje. Anonymous poster hash: 9fcb5...890
Kjerringa med agurken Skrevet 28. juni 2016 #11 Skrevet 28. juni 2016 (endret) Ville uten tvil tatt sparepengene til ungene + solgt leker/ipad for at de skulle betale vinduet. 3 ganger er ikke uhell og de må innse konsekvensene! Har en regel her hjemme om at hvis man knuser/ødelegger noe med vilje (uansett om man er sint) må man betale for det. Det har fungert meget bra! Endret 28. juni 2016 av Froggi83
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2016 #12 Skrevet 29. juni 2016 Støtter ideen om å selge leker. Å knuse vindu tre ganger er drøyt altså. Tegn på atferdsforstyrrelse? Hvor mye koster et vindu egentlig..? Anonymous poster hash: fb8ae...0e6
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2016 #13 Skrevet 29. juni 2016 Tur til fastlegen for videre utredning med en gang. Dere må få hjelp. Anonymous poster hash: d171e...b30
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2016 #14 Skrevet 29. juni 2016 WTF? Knuser de ruter fordi de syns det er gøy og fordi de skulle kverke en sommerfugl med å kaste en planke på den?? Disse ungene bør du løpe til legen med og få undersøkt asap! De bør definitivt betale for skadene av egne penger ja. Anonymous poster hash: cde1e...cce
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2016 #15 Skrevet 29. juni 2016 Dette må jo være tull. Hvis ikke ville jeg solgt både iPad og annet, så måtte de heller jobbet for å kjøpe nytt selv. Kaste på en sommerfugl😳 Det er nesten det verste i denne historien. Anonymous poster hash: 643d8...b3c
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2016 #16 Skrevet 29. juni 2016 Er du seriøs? Du har ett problem med ungene dine når det gjelder oppdragelse. Dette er ikke normalt og dette må du ta tak i. Du oppdrar drittunger. Anonymous poster hash: 5d5d2...bb0
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2016 #17 Skrevet 29. juni 2016 3 ganger? Hvilken straff gav du de første 2 gangene da? Det har tydeligvis ikke virket. Tror nesten jeg hadde solgt leker, eller latt de jobbet. De må jo lære at ting koster penger, og penger koster arbeid. Anonymous poster hash: bc393...0a8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå