Gå til innhold

Vippe extensions på tenåring?!👀

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde deres snart 14 åring fått liv til å forlenget øyevippene??Hun det gjelder har fra før nydelige vipper og jeg klarer overhodet ikke se at det skal være nødvendig...😱

Anonymous poster hash: 3a8a8...cee

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ehem...fått lov*

Skrevet

Nei.

Anonymous poster hash: bd089...ead

Skrevet

Nope. Sliter på vippene og ser utrolig toskete ut.

Det ser IKKE naturlig ut selvom de som har det tror det selv ...

Skrevet

Absolutt ikke. Det ser teit ut, er dyrt og overhodet ikke noe jeg vil at fjortenåringen min skal tenke er nødvendig. 

Anonymous poster hash: 0fd91...3fb
Skrevet

Takk!🙏🏻bare fortsett å skrive så skal jeg vise henne denne tråden.Hun sier "alle de andre" får liv.D.v.s en jente hun kjenner..........🙈

Skrevet

Liv og lov stokkes ofte her😂

Skrevet

Takk!bare fortsett å skrive så skal jeg vise henne denne tråden.Hun sier "alle de andre" får liv.D.v.s en jente hun kjenner..........

Når barna mine kommer med den, svarer jeg bare "Javel. Men det får ikke du." Her i huset er det overhodet ikke et gyldig argument (og det stemmer heller aldri, som du skriver er det gjerne snakk om en person). 

Skrevet

Kjøp iglow vippeserum. Funker som bare det!

Skrevet

Jeg har sett hornhinnene på mange med extensions og de ser ofte ikke bra ut, så jeg hadde aldri latt en 14 åring få det. Jeg hadde heller ikke brukt vippeserum som en annen foreslår, det kan man også få en reaksjon på som jeg aldri hadde risikert på et barn. Når de blir voksne kan de bestemme selv, men så lenge de ikke er myndige hadde de aldri fått lov.

Anonymous poster hash: 0ed7c...90b

Skrevet

Åj, hva kan skje med hornhinnene??

Skrevet

Jeg har sett hornhinnene på mange med extensions og de ser ofte ikke bra ut, så jeg hadde aldri latt en 14 åring få det. Jeg hadde heller ikke brukt vippeserum som en annen foreslår, det kan man også få en reaksjon på som jeg aldri hadde risikert på et barn. Når de blir voksne kan de bestemme selv, men så lenge de ikke er myndige hadde de aldri fått lov.

Anonymous poster hash: 0ed7c...90b

Er jo bare å ta det på ett lite område og forsøke da. Er jo måte på hvor hysterisk man skal være.

Anonymous poster hash: 0fc2c...969

Skrevet

Er jo bare å ta det på ett lite område og forsøke da. Er jo måte på hvor hysterisk man skal være.

Anonymous poster hash: 0fc2c...969

Hvorfor i all verden skal man gørre med dette dersom hun alt har fine vipper, da?

Skrevet

Får si det samme til henne som jeg sier til min 15 åring som maste om det samme før sommeren nå: Frem til du er 18 år, så er det jeg og faren din som tar avgjørelser i forhold til piercing, tatoveringer og såkalt "skjønnhets bedrings" sprøyt, og etter du har fylt 18 år, så er det kun selvtjente penger som kan benyttes til slikt. Kjøpte heller en god mascara til henne, og sa at hun fikk se det som løsningen frem til hun bestemmer selv OG har tjent penger til det selv. Etter dette har vi ikke hørt noe mer, hun vet nok at det ikke vil hjelpe å mase mer, storebror på 17 år maste om en piercing når han nærmet seg 17 år, som jeg sa til han: Nå hadde han ønsket seg den typen i 2 år allerede, 1 år og noen mnd til er jo ikke videre lenge da.. Men er vist viktigere å spare til en bil, så det blir nok ikke første prioriteringen hans, og om det skulle bli det, så er det penger han selv har tjent opp.

Anonymous poster hash: c2403...cd0
Skrevet

Liv og lov stokkes ofte her😂

Hva mener du med det?

Skrevet

Totalt uaktuelt.

Anonymous poster hash: 82e5c...6e1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...