Anonym bruker Skrevet 28. juni 2016 #1 Skrevet 28. juni 2016 Jeg jobber natt og hun har sommerferie. Alle i familien er på ferie så idag har hun vært "alene" mens jeg sov etter jobb. Jeg sov 5 timer og hadde døren til soverommet åpen. Har ikke hørt henne. Alle venninnene i nærheten var heller ikke hjemme, men hun hadde kost seg med iPad, fått tlf fra pappaen og bestemor, vært ute med kaninene osv. Samme må hun gjøre imorgen, men da er en venninne hjemme så hun kan være der litt. Må innrømme jeg har dårlig samvittighet for dette, men måtte bare bli sånn. Hva tenker dere, Ok eller ikke? Anonymous poster hash: 441ea...567
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2016 #2 Skrevet 28. juni 2016 De andre barna våre er i bhg og pappaen har en "farlig" jobb så ikke mulig å ha henne med. HI Anonymous poster hash: 441ea...567
Elsker livet Skrevet 28. juni 2016 #3 Skrevet 28. juni 2016 Det er helt greit. Du er i nærheten om det er noe ekstra.
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2016 #4 Skrevet 28. juni 2016 Min 8-åring vekker meg hvis han er redd, lei seg eller ensom, det har jeg sagt at han godt kan. Eller hvis han syns noe annet er dumt og trist. Hender han kommer og legger seg under dyna mi bare for å kose litt også, og da pludrer vi litt før han går og finner på noe igjen. Det går helt fint. De er store nok til å smøre seg en skive selv, og du er jo i huset og kan vekkes. Anonymous poster hash: a2b39...64b
Fullrulle86 Skrevet 28. juni 2016 #5 Skrevet 28. juni 2016 Helt greit når hun er så stor😊 Så lenge hun vet at hun alltid kan spør viss det er noe!
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2016 #6 Skrevet 28. juni 2016 Ja, så bra. Hun vet godt at hun bare må vekke meg, og at det ikke gjør noe. Jeg blir ikke sur for det og sover med døren åpen så det skal være lav terskel for å komme inn om det er noe. Tenkte bare det var litt stusselig, men virker som det gikk veldig bra idag. Neste uke kommer heldigvis foreldrene mine hjem så den ene natten jeg jobber da kan hun være der på dagen. Takk for svar. Anonymous poster hash: 441ea...567
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2016 #7 Skrevet 28. juni 2016 Det går nok helt fint! Det er på dagtid, du er tross alt i huset, jeg ville ikke vært bekymret i det hele tatt! Anonymous poster hash: 89d06...ad1
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2016 #8 Skrevet 28. juni 2016 Det går vel helt fint! Min 8-åring elsker å være alene hjemme hun! Anonymous poster hash: 28f83...102
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå