Anonym bruker Skrevet 28. juni 2016 #1 Skrevet 28. juni 2016 Hvordan unngå det? Jeg er veldig plaget. Ikke akkurat kjempesjarmerende Anonymous poster hash: 8cb68...736
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2016 #2 Skrevet 28. juni 2016 bekkenbunns trening. Anonymous poster hash: e17b2...b49
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2016 #3 Skrevet 28. juni 2016 Trene bekkenbunnen, og så rett og slett kjenne etter om det samler seg luft. Hvis jeg kjenner det ber jeg mannen trekke seg ut et øyeblikk, og stikker en finger i skjeden slik at vakumet oppheves og luften kommer ut uten lyd. Blir nok litt luft selv om musklene er veltrent, dersom penis "glipper" og det kommer luft inn. Og så er det jo greit å si til partneren at dette skjer, og at det ikke er fising i den forstand. Anonymous poster hash: 8d522...4e4
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2016 #5 Skrevet 28. juni 2016 sjer kun bakfra med meg. av og til bare. de er vel helt normalt Anonymous poster hash: 7ca8e...0b7
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2016 #6 Skrevet 28. juni 2016 sjer kun bakfra med meg. av og til bare. de er vel helt normalt Anonymous poster hash: 7ca8e...0b7 Her skjer det i alle mulige stillinger. Det hendte av og til før jeg fikk barn, men nå når jeg har fått barn er det virkelig ille. Også høres det ikke ut som en søt liten fis heller, men heller en 50 år gammel mann med magasjau. Jeg har ikke kjæreste, men er i date-fasen. Men aldri i livet om jeg har sex med disse lydene jeg lager nå. Det må fikses først. Nettopp kjøpt vaginakuler på kondomeriet, så vi får se! Anonymous poster hash: 8cb68...736
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2016 #7 Skrevet 28. juni 2016 jeg også har født 3 barn. men vagina er som før jeg fødte. husker jeg opplevde fittepromp en av første gangene jeg hadde samleie som 16 åring!! de var pinlig de. med rumpa i været og den fisen rett i fleisen på gutten.. prøv å tren litt eller ta de opp med gynekolog. har aldri opplevd luft i vagina med mindre jeg står med rumpa i været i vertfall. Anonymous poster hash: 7ca8e...0b7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå