Gå til innhold

Upassende innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er det egentlig med mannfolk som sender bilder av tissen sin til ukjente?

Nå og da får jeg venneforespørsler på snapchat fra ukjente. Gjør ingenting med de da det vanligvis enten er noen som aldri sender noe uannsett, eller noen jeg kjenner som jeg ikke var klar over var på snap.

Men så kommer de... Idiotene som syns det er en fantastisk idé å sende bilder av tissen sin... Som første bilde... Plusselig forurenser de dagen din med dette. Hadde man innledet en samtale som pekte mot at mottakeren var intressert i det så kunne jeg forstått det litt bedre. Men neida!

Håper at jeg klarer å lære mine gutter såpass nettvett og respekt for kvinner at de ALDRI gjør noe sånt!

Anonymous poster hash: 36b28...320

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gjorde det i dag, men det virket som om han likte det 😂

Skrevet

Hva er det egentlig med mannfolk som sender bilder av tissen sin til ukjente?

Nå og da får jeg venneforespørsler på snapchat fra ukjente. Gjør ingenting med de da det vanligvis enten er noen som aldri sender noe uannsett, eller noen jeg kjenner som jeg ikke var klar over var på snap.

Men så kommer de... Idiotene som syns det er en fantastisk idé å sende bilder av tissen sin... Som første bilde... Plusselig forurenser de dagen din med dette. Hadde man innledet en samtale som pekte mot at mottakeren var intressert i det så kunne jeg forstått det litt bedre. Men neida!

Håper at jeg klarer å lære mine gutter såpass nettvett og respekt for kvinner at de ALDRI gjør noe sånt!

Lurer på om det er lov? Det er jo virtuell blotting. Det er ikke lov å vise kuken til fremmede uten samtykke, så det burde jo ikke være lov på bilder heller. 

Leste her inne om en dame som fremkalte bildene i stort format og sendte dem i posten til avsenderen. Men det krever jo at du vet hvem det er. 

Anonymous poster hash: cf75f...89b

Skrevet

Lurer på om det er lov? Det er jo virtuell blotting. Det er ikke lov å vise kuken til fremmede uten samtykke, så det burde jo ikke være lov på bilder heller. 

Leste her inne om en dame som fremkalte bildene i stort format og sendte dem i posten til avsenderen. Men det krever jo at du vet hvem det er. 

Send eventuelt en gapskratt tilbake, og svar at det er den ynkligste snila du har sett i ditt liv.

Skrevet

Hvis du vet hvem mennene er (m.a.o. har navnet deres), finn moren deres på Facebook og send tissebildet til henne. Da sluttet han nok å sende det til andre!

Anonymous poster hash: 9e0cc...11f
Skrevet

Hadde jeg bare visst hvem de var. Vanskelig når de bare viser det ene "ansiktet".

Men ja, det burde jo gå under blotting. Lurer så voldsomt på hvorfor de mener det er en så god ide å sende bildene!

Skrevet

Hvis du vet hvem mennene er (m.a.o. har navnet deres), finn moren deres på Facebook og send tissebildet til henne. Da sluttet han nok å sende det til andre!

Anonymous poster hash: 9e0cc...11f

Ha! Det hadde jeg glatt gjort! 😀

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...