Gå til innhold

Vaske emmaljunga vogn hjelp

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan kan jeg gjøre det? Den er hvit og mørk blå med "skinn" her og der. Kan det vaskes i maskin? Redd det blå farger,og skinnet bør ikke i maskin kanskje?

Anonymous poster hash: f876f...59d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bruk nylonvask/sitronsåpe og vask for hånd om det ikke er altfor møkkete. Jeg har spylt kalesjen i dusjen og gnikket og gnudd på de flekkene som er med såpe og spylt av. Fungerer fint. Vet ikke om det er bag du skal vaske jeg? For trekket i bagen ville jeg nok lagt i bløt med nylonvask og gnidd bort flekker. Skyll det godt opp og la det drypptørke. Ikke la det bli liggende lenge ift farging.. Samme med trekket i sportsdelen. Har fungert fint for meg 👍🏻 ble et veldig bra resultat etter en relativt møkkete vogn 😊

Anonymous poster hash: 27b66...a0f

Skrevet

Jeg tenkte sende min på rens faktisk. Ungen har svettet endel i baggen så jeg plutselig. I tillegg er han storgulper så hele baggen er gulpet ned.

Anonymous poster hash: 45f46...efc

Skrevet

Ok takk for tips 👍😊 men trekket til bagdelen er der delvis skinn. Tåler det å bli bøtelagt?

Skrevet

Er jo ikke ekte skinn men plast da. Skai.

Anonymous poster hash: 5de63...62f

Skrevet

Ok takk for tips 👍😊 men trekket til bagdelen er der delvis skinn. Tåler det å bli bøtelagt?

Det skal gå bra. Bare ikke la det ligge. Det er som en annen her skriver, ikke skinn men skai/plast. 😉

Skrevet

Tusen Takk for svar🤗 da håper jeg vogna blir skinnende ren 😀 vogna er kjøpt brukt så prøver meg på 60 grader på madrassen å håper det går bra 😊

Skrevet

Tusen Takk for svar🤗 da håper jeg vogna blir skinnende ren 😀 vogna er kjøpt brukt så prøver meg på 60 grader på madrassen å håper det går bra 😊

Madrassen har jeg veldig dårlig erfaring med. Den klumpa seg inni trekket og ble ødelagt. Så det vil jeg ikke anbefale. Kjøp heller en ny madrass du 😉 Evt kjøp skumgummimadrass/madrass til vugge og klipp den til så den passer i vogna. Skal jo ha laken utenpå uansett.

Skrevet

Ja jeg slang den inn jeg. Å satser på jeg får kjøpt ny om det går dårlig 🌞

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...