Anonym bruker Skrevet 28. juni 2016 #1 Skrevet 28. juni 2016 Er begynt å bruke rockering.Har 2 forskjelluge; en som ikke veier så mye og en som slår meg"ihjel"🙊🙈hvor mye må til hver dag for å merke noe på kroppen??har rocket 300 runder hittil, men må sikkert opp i 3000??  Anonymous poster hash: 5cecf...5dd
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2016 #2 Skrevet 28. juni 2016 Lenge siden jeg rocka, men mener å huske at du skulle starte med 3 min om gangen, så øke til 5 min når du følte 3 min var for lite, så 10, 15.....  Anonymous poster hash: 992cf...f32
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2016 #3 Skrevet 28. juni 2016 Det står klart og tydelig i bruksanvisningen at man skal starte i det små. Max fem min om dagen, om jeg husker riktig.  Om du merker noe på kroppen kommer helt an på hva slags kropp du har. Ringen strammer opp kjernemuskulaturen, men den fjerner ikke fett. Jeg fikk fast og fin midje av den, men magevalken forsvant ikke. Anonymous poster hash: 962c6...0fb
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2016 #4 Skrevet 28. juni 2016 Bruksanvisning til rockering?det fikk ikke jeg med noen av de 2 Â Anonymous poster hash: 5cecf...5dd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå