Gå til innhold

Hvordan bli dumpet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kjenner jeg orker ikke mer av samboeren min og tenker at etter sommeren så at forhold kan end.

Men problemet er at han er tydligvis så forelska i meg og elsker meg så høyt at han vil ikke gi 100% slipp.

Vi gikk fra hverandre en gang tidligere og han ga liksom ikke fred om hvem jeg snakka med,hvor jeg var osv.

men så er jeg heller ikke verdens beste til og ende et forhold med noen. Jeg synes synd på personen og dermed klarer jeg ikke gjøre det.

Så jeg skulle så gjerne funnet et måte han heller kunne være den som vil ut av forholdet.

Anonymous poster hash: 3d45f...e9d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Total pwrsonlighetsforandring er tingen her :D drit I å dusje,pusse tenner,ikke overholde avtaler,ikke ta tlf og sI du er opptatt med noe annet når han vil noe.

Anonymous poster hash: 3381d...e95

Skrevet

Den filmen med Kate Hudson og Matthew Etellerannetvanskelig, "Hvordan bli dumpet på 10 dager" eller noe sånt.

Se den!☺

Anonymous poster hash: 2bdb6...878

Skrevet (endret)

1) Vær åpenlyst utro - la ham ferske deg i sengen meg typ to nekrofile transvestitter e.l.

2) Kutt ut alt som har med personlig hygiene å gjøre. Dropp dusj, hårfjerning, tannpuss, legg brukte tamponger i tannglasset hans, ikke trekk ned etter toalettbesøk.

3) Vær "needy" og sykelig sjalu.

4) Nekt ham samvær med familie og venner, snakk nedsettende om dem.

5) Røyk innendørs, kle deg som en dass.

6) Vær gjerrig!

7) Jug så det renner av deg.

8) Gjør deg i perioder utilgjengelig og bryt avtaler.

9) Legg våte håndklær og brukte (mens)truser i sengen hans.

10) Lån en diger St.Bernhardshund. Sørg for at den sikler og røyter masse, la den ligge i hans del av sengen, sitte ved matbordet, snakk til den med babystemme og omtal den som babyen deres.

12) Kjøp deg en "strap-on" og insister på at å bruke den på ham vil gjøre deg sååååå lykkelig.

13) Kjøp penispumpe/potensmidler/penisforstørre-krem til ham og klag høylydt på hans mikroskopiske penis.

14) Skaff et bur som du plasserer i kjelleren. Si at du ønsker en sub/dom-relasjon på heltid og at han skal sove i buret når du ber han om det og at han skal være slaven din.

Endret av MammantilNurket
Skrevet

Jeg kjenner jeg orker ikke mer av samboeren min og tenker at etter sommeren så at forhold kan end.

Men problemet er at han er tydligvis så forelska i meg og elsker meg så høyt at han vil ikke gi 100% slipp.

Vi gikk fra hverandre en gang tidligere og han ga liksom ikke fred om hvem jeg snakka med,hvor jeg var osv.

men så er jeg heller ikke verdens beste til og ende et forhold med noen. Jeg synes synd på personen og dermed klarer jeg ikke gjøre det.

Så jeg skulle så gjerne funnet et måte han heller kunne være den som vil ut av forholdet.

Anonymous poster hash: 3d45f...e9d

Vær utro og det åpenlyst (la messenger ol stå oppe så han ser) han blir nok såret men...

Anonymous poster hash: 49f6b...751

Skrevet

1) Vær åpenlyst utro - la ham ferske deg i sengen meg typ to nekrofile transvestitter e.l.

2) Kutt ut alt som har med personlig hygiene å gjøre. Dropp dusj, hårfjerning, tannpuss, legg brukte tamponger i tannglasset hans, ikke trekk ned etter toalettbesøk.

3) Vær "needy" og sykelig sjalu.

4) Nekt ham samvær med familie og venner, snakk nedsettende om dem.

5) Røyk innendørs, kle deg som en dass.

6) Vær gjerrig!

7) Jug så det renner av deg.

8) Gjør deg i perioder utilgjengelig og bryt avtaler.

9) Legg våte håndklær og brukte (mens)truser i sengen hans.

10) Lån en diger St.Bernhardshund. Sørg for at den sikler og røyter masse, la den ligge i hans del av sengen, sitte ved matbordet, snakk til den med babystemme og omtal den som babyen deres.

12) Kjøp deg en "strap-on" og insister på at å bruke den på ham vil gjøre deg sååååå lykkelig.

13) Kjøp penispumpe/potensmidler/penisforstørre-krem til ham og klag høylydt på hans mikroskopiske penis.

14) Skaff et bur som du plasserer i kjelleren. Si at du ønsker en sub/dom-relasjon på heltid og at han skal sove i buret når du ber han om det og at han skal være slaven din.

😂😂😂

Anonymous poster hash: 9ca3c...e80

Skrevet

Den filmen med Kate Hudson og Matthew Etellerannetvanskelig, "Hvordan bli dumpet på 10 dager" eller noe sånt.

Se den!☺

Anonymous poster hash: 2bdb6...878

Den er jo bare fjollete! Alle skjønner vel at dersom manoppfører seg fullstendig sinnssvakt og pusser nesa på mannen foran vennene hans så er det en sjanse for at han ikke orker mer, men den har jo ingen gode råd til en person som ønsker å avslutte et forhold uten å såre. 

HI: Det er en snill (og feig) tanke, men det lar seg neppe gjøre. Han kommer til å bli såret dersom du nbegynner å oppføre deg dårlig. Antakelig kommer han også til å forsøke å ordne opp i forholdet, og kommer til å få det veldig vanskelig og føle seg verdiløs og mislykket før han eventuelt gir opp. Det mest reale er å forklare ham på en mest mulig skånsom måte at det dessverre ikke fungerer for deg lenger. Han kommer til å bli såret, men vil få sjansen til å komme over deg mye før enn om du venter på at han selv skal gi opp.

Anonymous poster hash: 8ebb4...0cd

Skrevet

Gro deg litt ryggrad og slå opp på en ordentlig måte. Når det er gjort setter du grenser. Har dere ikke barn sammen trenger dere ikke ha kontakt i det hele tatt, og da er det opp til deg å sette grenser for deg selv. Respekterer han det ikke gi beskjed om at det er trakassering og at du må gå videre med det om han ikke holder seg unna.

Har dere barn sammen, sett opp linjer for samværet og bli enige om hvordan kommunikasjon om barna skal skje, sett grenser der også.

Ikke vær så forbanna feig og ynkelig at du begynner å såre ham med vilje for å få ham til å dumpe deg. Stort ynkeligere enn det du planlegger blir det ikke, Hi.

Tørr å stå for valgene dine og slutt å være feig!

Anonymous poster hash: 6dfbc...a11

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...