Gå til innhold

Kan barnet sitt i vogna si i timekspressen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har erfaring med disse bussene som vet om det er plass til å ha med vogna inn? 

Skal bare to kilometer i en by hvor bussen kjører i 50 km/t, og syns liksom det blir veldig mye å skulle pakke ned vogna og dra med seg bilstol for å dra på butikken.

Anonymous poster hash: 7a641...ff3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

De jeg har tatt er det ikke plass i. Da må de ordne bilstol og legge vogna under

Skrevet

Det er ikke plass til å ha med vogna inn.den må legges under. De har sånt sete til å ha rumpa på ihvertfall men jeg vet ikke om Babysete

Anonymous poster hash: 047c6...b0a

Skrevet

Time ekspressen her jeg bor har bare plass til vogn under bussen, men de har barneseter i bussen.

Skrevet

Om det er bare 2 km kan du vel gå?

Anonymous poster hash: 0d72f...b3f
Skrevet

2 km hadde jeg virkelig brukt beina 😮

Skrevet

Veien jeg må gå langs er en eneste lang oppoverbakke, så jeg hadde egentlig håpet at jeg kunne tatt bussen hjem med vogn og tunge handleposer, spesielt til vinteren, men det ble plutselig tungvint det også hvis jeg må dra med bilstolen hver gang. Får se hva jeg ender opp med. Takk for svar, alle sammen :D

Skrevet

Timeekspressen her har barneseter som sitter fast i to av setene. Men det kan jo tenkes at de er opptatt, da?

Skrevet

Timeekspressen her har barneseter som sitter fast i to av setene. Men det kan jo tenkes at de er opptatt, da?

Skrevet

Jeg har sett slike seter før, men ikke sett dem i bruk. Passer de til en baby på 8 måneder?

Skrevet

Jeg har sett slike seter før, men ikke sett dem i bruk. Passer de til en baby på 8 måneder?

Vi har brukt dem masse. Det funker fint fra den alderen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...