Gå til innhold

Dersom mannen din hadde sendt bilder til

Anbefalte innlegg

Skrevet

en for deg fremmed kvinne under ferien din med bilde av barna på, hvordan ville du da reagert?

På spørsmål forklares det med at dama er ei gammel klassevenn og innimellom utveksler de info om familien. Grunnen til at bilde ble sendt da var at hun tok kontakt og spurte hvordan det gikk visstnok... Men, hun har ikke spurt om det! Jeg har sett dialogen.

Hva ville du tenkt?

Skal nevnes vi er 40 og har vært sammen i over 15 år. Aldri hørt om henne jeg. Mannen sier hun er nevnt, men jeg bare har glemt (jeg glemmer påfallende mye vedr han har jeg lagt merke til). Tror nok ikke de har et forhold, men jeg mener mye tyder på at mannen søker oppmerksomhet fra andre og smålyver om det også. Æsj, det har vært så mye småljuging. Sånn; når kom du hjem i natt da? Han svarer 3, men jeg var jo selv hjemme, våknet og så klokke var halv fem. En annen gang dreide det seg om ganske mye penger, så jeg er rimelig skeptisk kjenner jeg, men er dette bare å overse eller hva faen liksom? Oppgitt 😓

Anonymous poster hash: 00562...860

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ville synes det var ganske rart. Ville lurt veldig på hva han fikk ut av slik kontakt. Mye verre med mye smålyving. Min erfaring er at mange små løgner tyder på en mye større. Min eks løy for meg om ting som i seg selv ikke var så viktig, men det viste seg til syvende og sist at de bygget opp om utroskap. 

Anonymous poster hash: e4390...598
Skrevet

Høres veldig uskyldig ut. Grunnen til at du ikke husker at han har nevnt henne kan vel nettopp være at han har nevnt henne på en måte som viser at hun er helt uinteressant som noe annet enn en gammel bekjent/venninne.

Anonymous poster hash: fdfd6...090
Skrevet

Han ville vel mer vise frem den fine familien sin enn å prøve å få dama på kroken med bilde av deres barn.

Et skudd i halvblinde; kan det være at han ljuger fordi du peser ham for sannheten?

Anonymous poster hash: 0a55c...242

Skrevet

Høres veldig uskyldig ut. Grunnen til at du ikke husker at han har nevnt henne kan vel nettopp være at han har nevnt henne på en måte som viser at hun er helt uinteressant som noe annet enn en gammel bekjent/venninne.

Anonymous poster hash: fdfd6...090

Ja jeg vet, men hvorfor da lyve om at hun tok kontakt først og "alle andre" småting + de pengene (det synes ikke jeg var lite).... Jeg har så utrolig dårlig magefølelse uten å kunne sette fingeren på noe konkret, bare all denne smålyvingen hele tiden...

Hi

Skrevet

Ja jeg vet, men hvorfor da lyve om at hun tok kontakt først og "alle andre" småting + de pengene (det synes ikke jeg var lite).... Jeg har så utrolig dårlig magefølelse uten å kunne sette fingeren på noe konkret, bare all denne smålyvingen hele tiden...

Hi

Jeg kan bare snakke ut i fra egen erfaring igjen, men den tilsier at magefølelser bør følges. Hvis du føler at dette er galt, så ta det opp med ham. 

Anonymous poster hash: e4390...598

Skrevet

Dette har du skrevet et innlegg om tidligere, husker det flr lenge siden så fet er i alle fall ett år siden. Gnåler du fremdeles il mannen om det samme bildet? Den samme tingen? Om han har holdt ut til nå så er det et godt tegn

Anonymous poster hash: 28a06...68f

Skrevet

Dette har du skrevet et innlegg om tidligere, husker det flr lenge siden så fet er i alle fall ett år siden. Gnåler du fremdeles il mannen om det samme bildet? Den samme tingen? Om han har holdt ut til nå så er det et godt tegn

Nei, tror ikke jeg har skrevet om det her og har ikke snakket med han om det før nå. Det er ikke bilder alene. Det er når jeg snakker med han og det alltid finnes en ny løgn og en forklaring som tilsier at jeg har glemt etc det begynner bli mye. Jeg kommer da på flere lignende tilfeller og det begynner nå og bli ganske mange. Jeg er ingen sjalu person, han er mye å reiser alene etc, men det er når jeg spør om sånne småting han nesten blir som et barn som smålyver om at rommet er ryddet osv. Jeg synes ikke det er tillitsvekkende. Jeg har stilt ett spørsmål og gitt et svar til mannen, mer tenker jeg ikke gnåle på han om det, men jeg kjenner kværna går i huet på meg. Det kjennes ut som om dette bør legges vekt på og at noe stort er i gjæringa på en måte, men jeg klarer ikke se det hele bildet 🙈 Greit å lufte tankene her da 😊

Hi

Skrevet

Man fisker ikke ny dame ved å vise fram ungene sine. Derimot viser man dem fram fordi man er stolt av det livet man har. I et nytt forhold er da virkelig eksisterende unger bare mas og forsinkelse.

Men mistenksomhet er døllt å leve med.

Anonymous poster hash: 9ee28...65a
Skrevet

Man fisker ikke ny dame ved å vise fram ungene sine. Derimot viser man dem fram fordi man er stolt av det livet man har. I et nytt forhold er da virkelig eksisterende unger bare mas og forsinkelse.

Men mistenksomhet er døllt å leve med.

Anonymous poster hash: 9ee28...65a

Men hvorfor svarer han ikke bare det og føyer på en ny løgn om at hun tok kontakt først? Det er det som plager meg, slått sammen med endel andre ting. Hvorfor lyve? Jeg har masse kompiser jeg, alle kjenner mannen til og ting sendes i full åpenhet etc. Vi er så forskjellige tydeligvis

Hi

Skrevet

Jeg ville ha fulgt magefølelsen og undersøkt videre hva dette dreier seg om, her er det som du selv skriver mange små ting som skurrer.

Hilsen en som selv ble lurt og bedratt over lengre tid og angrer på at jeg var så naiv og overså slike små skurrende tegn. Exen min kunne fint sende bilder til henne han hadde på si. Har sett meldinger i ettertid hvor hun skrøt av hvor søte barna var og at de lignet på han.

Vi var sammen i mange år og jeg drømte ikke en gang om at han kunne være utro.

Anonymous poster hash: 52304...2e5

Skrevet

I seg sjølv synes eg det høyres truskuldig ut å sende bilete av familien sin, men lyging i eit forhold er ikkje greit, og det er vel i grunn det du reagerar på.

Skrevet

I seg sjølv synes eg det høyres truskuldig ut å sende bilete av familien sin, men lyging i eit forhold er ikkje greit, og det er vel i grunn det du reagerar på.

Ja. Det er smålyvingen og mangel på åpenhet jeg kjenner begynner gå på humøret løs. Og alle gangene det er lovet og ikke gjøres igjen

Hi

Gjest Antarctica
Skrevet

Bildet og litt klassevenninnesladder hadde jeg ikke reagert på.

Løgner har jeg liten tålmodighet med. Ca null.

Skrevet

Haha, jeg trodde nesten jeg var blitt synsk!!! 😂😂Visste jeg hadde lest dette før!!!

Anonymous poster hash: 4729b...0d3

Skrevet

Jeg har også lest akkurat samme innlegg før!

Anonymous poster hash: 09c71...eda

Skrevet

Jeg har hatt et sånt forhold til en mann før jeg selv ble gift. Vi hadde sms- og telefonkontakt i mange mange år. Han hadde (og så vist jeg vet, har han fortsatt) samboer og to barn. Vi ringtes så fort dama var ut av døra, snakket i timesvis i tlf, hadde telefinsex og jeg visste stort sett alt om familien hans. Vi møttes av og til, kysset litt, koste og sånn, men hadde aldri ordentlig samleie fordi at han ikke ville være utro (noe jeg syntes han allerede var). Han sendte også bilder av ungene da de var på ferie. Etter at jeg fikk kjæreste og etterhvert giftet meg har vi nesten ikke kontakt lengre i det hele tatt. Han sender en melding innimellom og spør hvordan jeg har det, men ikke mer enn det.

Anonymous poster hash: 7f035...efb

Skrevet

Jeg har hatt et sånt forhold til en mann før jeg selv ble gift. Vi hadde sms- og telefonkontakt i mange mange år. Han hadde (og så vist jeg vet, har han fortsatt) samboer og to barn. Vi ringtes så fort dama var ut av døra, snakket i timesvis i tlf, hadde telefinsex og jeg visste stort sett alt om familien hans. Vi møttes av og til, kysset litt, koste og sånn, men hadde aldri ordentlig samleie fordi at han ikke ville være utro (noe jeg syntes han allerede var). Han sendte også bilder av ungene da de var på ferie. Etter at jeg fikk kjæreste og etterhvert giftet meg har vi nesten ikke kontakt lengre i det hele tatt. Han sender en melding innimellom og spør hvordan jeg har det, men ikke mer enn det.

Herlig med slike menn 😖 Antall barn stemmer gudsjelov ikke her da, ellers kan man jo begynne lure... 😜

Rart at flere har opplevd det samme! Jeg syns det var litt spesielt selv... Skulle gjerne vært i kontakt med vedkommende flere sier har skrevet her og hørt hvordan det går i dag.

Hi

Skrevet

Først spør du mannen din om hvorfor han sa at hun spurte hvordan det gikk. Du har sett dialogen og hun spurte ikke om det. Var det hun som tok kontakt først? Hva skrev hun? Jeg synes ikke det er så rart at mannen din sendte henne et bilde av barna selv om hun ikke spurte hvordan det gikk, det er jo ikke akkurat sånn menn pleier å flørte med andre damer.

Nå han sa han kom hjem kl. 3, konfronterte du ham og sa at det var halv fem? Hva sa han da? Hvis han var ganske full så kan de hende han trodde klokka var tre?

Hva løy han egentlig om angående pengene?

Anonymous poster hash: 374a3...b3e
Skrevet

Herlig med slike menn 😖 Antall barn stemmer gudsjelov ikke her da, ellers kan man jo begynne lure... 😜

Rart at flere har opplevd det samme! Jeg syns det var litt spesielt selv... Skulle gjerne vært i kontakt med vedkommende flere sier har skrevet her og hørt hvordan det går i dag.

Hi

Jeg ville nok vært veldig skeptisk. Hadde mannen min sendt feriebilder til en venninne jeg aldri har hørt om, hadde jeg nok reagert. Min mann og jeg sender kun bilder til nærmeste familie og hverandre, resten ser feriebildene våre på Facebook, Instagram, Snapchat osv.

Skrevet

Du må ha skrevet om dette før. Jeg har også lest dette. Det var nøyaktig det samme, bare litt lenger innlegg med litt flere opplysninger/detaljer.. Dere var voksne, vært sammen mange år, dere var på ferien og han sendte familiebilde til en dame du ikke visste hvem var. Du reagerte mest på st han sendte av hele familien fordi da må jo forholdet til henne være ganske nært om hun er interessert i å se hva familien driver med, noe du syns var rart at en så nær venn hadde du ikke hørt om.. Han sa hun var en veldig god venninne fra gammelt av og de hadde hatt sporadisk kontakt hele tiden men kunne gå et halvt år mellom hver gang liksom.. Syns det er altfor lik historie til at det ikke er samme?

Skrevet

Først spør du mannen din om hvorfor han sa at hun spurte hvordan det gikk. Du har sett dialogen og hun spurte ikke om det. Var det hun som tok kontakt først? Hva skrev hun? Jeg synes ikke det er så rart at mannen din sendte henne et bilde av barna selv om hun ikke spurte hvordan det gikk, det er jo ikke akkurat sånn menn pleier å flørte med andre damer.

Nå han sa han kom hjem kl. 3, konfronterte du ham og sa at det var halv fem? Hva sa han da? Hvis han var ganske full så kan de hende han trodde klokka var tre?

Hva løy han egentlig om angående pengene?

Anonymous poster hash: 374a3...b3e

Unnskyld, ble litt dårlig forklart.

Jeg kom over en melding der mannen sendte et bilde av barna våre til en for meg fremmed dame. Jeg så da igjennom dialogen og syntes ikke den var så alarmerende utover at jeg ikke forsto behovet hans for å sende det bildet, mens vi ferierte. Så har det vært et par andre episoder og jeg tenkte nå jeg ville høre hvorfor det bilde ble sendt og hvem dama er. Han forteller om klassevenninnen og at hun spurte tilfeldig hvordan det gikk og at han derfor svarte med det bilder. Men, jeg har jo sett hele dialogen og hun spurte ikke han om noe som helst. Så hvorfor det var så viktig å sende det bilder aner jeg ikke. Gidder ikke prate mer om det, bare setter det på kontoen for nok en løgn. Han er informert om at jeg vet hun aldri spurte og han har ikke sagt noe mer om det.

Den med klokka kan skyldes fylla. Men han ringte meg også en annen gang på fest og sa han var på vei hjem, klokka var rundt midnatt. Han kom ikke før 6 og tok ikke tlf. Jeg trodde han var ihjelkjørt langs riksveien eller noe. Så jeg blir litt oppgitt dessverre. Foretrekker faktisk at han planlagt ikke kommer hjem enn å oppleve flere slike netter.

Nei, de penga... Jeg oppdaget tilfeldigvis en konto med over 300 000 på i hans navn og spurte hva det var. Det var forbrukslån som skulle brukes for å betale andre forbrukslån... 😳 Den skremte meg! Det vet han og jeg har nå kontroll på all økonomi (tror jeg), men jeg vet han er i stand til å lyve, om store ting, over lang tid, så jeg sliter skikkelig med å stole på han når magefølelsen skurrer. Dessverre! Jeg hater meg selv for å være slik, men det kommer som oftest så mye mer når bare tiden får gått litt og han får surra seg bort i noen småløgner (og enkelte store).

Hi

Hi

Skrevet

Du må ha skrevet om dette før. Jeg har også lest dette. Det var nøyaktig det samme, bare litt lenger innlegg med litt flere opplysninger/detaljer.. Dere var voksne, vært sammen mange år, dere var på ferien og han sendte familiebilde til en dame du ikke visste hvem var. Du reagerte mest på st han sendte av hele familien fordi da må jo forholdet til henne være ganske nært om hun er interessert i å se hva familien driver med, noe du syns var rart at en så nær venn hadde du ikke hørt om.. Han sa hun var en veldig god venninne fra gammelt av og de hadde hatt sporadisk kontakt hele tiden men kunne gå et halvt år mellom hver gang liksom.. Syns det er altfor lik historie til at det ikke er samme?

Nei, det er faktiske ikke den samme historien. Jeg har ikke snakket med han om dette før :)

Hi

Skrevet

Øh. Du har i allefall et helt kliss likt ekteskap som denne personen her:

http://www.klikk.no/forum/dinbaby/index.php/topic/144265198-hvis-du-hadde-kommet-over-en-samtale-mellom-din-mann-og-ei-kvinne/page-1#entry147775954

Se litt ned i tråden over andre løgner hun har tatt mannen i. Fremdeles ikke deg?

Anonymous poster hash: 63fd8...2eb

Og satan! Det må jo være meg 😱 Men, jeg har ikke skrevet det. Tror jeg har ei "venninne" jeg må ta en prat med også. Er det mulig da?! Nå ble jeg sinna kjenner jeg! 😢

Fikk ikke tatt praten før nå og venninna mi er ikke hjemme, ser ut som om det var like greit.

Takk for meninger alle. Må ut å skaffe meg nye venner og muligens ny mann i samme slengen 😓 Lettere sjokka 😳

Hi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...