Anonym bruker Skrevet 28. juni 2016 #1 Skrevet 28. juni 2016 I natt fikk jeg plutselig stikkende smerter på venstre side (eggstokkområdet) som gikk over til høyre side. Er litt usikker om det starter der men var stort sett i hele området. Det gjorde så vondt, men ikke så vondt at jeg måtte ligge i fosterstilling. Smerten ble mindre etterhvert og forsvant helt ca 15-20 min etter. Jeg er helt fin nå, ikke øm eller noe som helst. Litt bekymret for at kan være EXU. Dette er mitt andre svangerskap. Kan det ha vært noe så uskyldig som krampe eller ligamentstrekk? Anonymous poster hash: 43b56...61f
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2016 #2 Skrevet 28. juni 2016 Vanskelig å si, men jeg hadde skikkelig magesmerter i begynnelsen av begge mine svangerskap. Det var så vondt at jeg lå å kaldsvettet i fosterstilling. Det varte ca 10 min og forsvant like brått som det kom. Fikk beskjed om at det var "normalt" fordi livmora begynte å strekke seg . Anonymous poster hash: 8b3bf...00c
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2016 #3 Skrevet 28. juni 2016 Det kan jo sikkert være EXU, men tror ikke smertene hadde gitt seg da egentlig. Er du veldiig usikker så kan du jo bestille en UL? Anonymous poster hash: 161e8...c2f
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2016 #4 Skrevet 28. juni 2016 Ta kontakt med lege. Jeg hadde slike smerter på samme tid i mitt første svangerskap og fikk ul pga mistanke om svangerskap utenfor livmor. Alt var heldigvis bra, men best å få det sjekket. Anonymous poster hash: dadcf...8cc
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2016 #5 Skrevet 28. juni 2016 Jeg hadde jevnlige smerter i starten. En stikkende/sprengende smerte. Google ligamentsmerter. Anonymous poster hash: 2ab22...593
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2016 #6 Skrevet 28. juni 2016 Hadde et sånn anfall med første... Men varte ikke så lenge som du beskrive. Det var vondt ja Anonymous poster hash: 711f7...74e
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2016 #7 Skrevet 28. juni 2016 Jeg hadde mye slike smerter med min sønn. Trodde også det var exu. Sov med varmeflaske i sengen. Exu smertene kommer ofte noe senere men jeg ble litt redd å reiste på ul privat. Alt var i skjønneste orden men smertene varte en ukes tid i eggstokkene. Anonymous poster hash: 8292d...9bc
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2016 #8 Skrevet 28. juni 2016 Hei. Det kan også være tegn på urinveisinfeksjon. Jeg fikk akkurat påvist det. Bare vage symptomer som hyppig vannlating, ømhet nederst i magen. Smerter i ryggen som kom og gikk. Lever en urinprøve på legekontoret i morgen og be de dyrke prøven. Anonymous poster hash: 5295c...5fd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå